Gå til innhold

White trash på et helt nytt nivå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere er sikkert de samme som har lagt ut anti-mobbe linker på facebook også. Syns dere er stygge som ikke har bedre ting å gjøre enn å slenge dritt.

Anonymous poster hash: 4ed25...ab9

Det er ikke mobbing å sette spørsmålstegn med at voksne mennesker med barn ikke klarer å styre økonomien sin, setter seg i milliongjeld, røyker under svangerskapet og setter campingvogna høyere enn himmelen

Anonymous poster hash: 677b9...866

Her setter ikke folk bare spørsmålstegn, for tro meg det gjør jeg og. Men man kan vel holde seg god til latterliggjøre dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett så er dette barnemat i forhold til hun som var med for en 3 år tilbake og nektet å kvitte seg med dyre cardiganer og ble snurt for gratis bleier til barna. Og det å ikke kunne kjøpe merkeklær til barna var nærmest yaktuelt.

Disse folkene idag var i det minste grei og forsøkte å følge råd. Det klarte de også sålangt. Det står det større respekt av enn folk som ikke vil ta imot hjelpa de har søkt etter.

Skrevet

At folk tenker sitt i sin egen stue er en ting,men å hetse og henge dem ut her er ikke ok.

Skrevet

Haken min henger fremdeles nede på magen her i sofaen nå... MÅPER!!

Jeg visste du var tykk innerst inne! Endelig innrømmer du at haken er på magen, selv om du påstår det heter måping...

Anonymous poster hash: 9e751...1c6

Skrevet

Uansett så er dette barnemat i forhold til hun som var med for en 3 år tilbake og nektet å kvitte seg med dyre cardiganer og ble snurt for gratis bleier til barna. Og det å ikke kunne kjøpe merkeklær til barna var nærmest yaktuelt.

Disse folkene idag var i det minste grei og forsøkte å følge råd. Det klarte de også sålangt. Det står det større respekt av enn folk som ikke vil ta imot hjelpa de har søkt etter.

Haha! Husker henne :D Og han med Disney servicet

Anonymous poster hash: 677b9...866

Skrevet

Jeg visste du var tykk innerst inne! Endelig innrømmer du at haken er på magen, selv om du påstår det heter måping...

Huff, jeg ser nå hvor dårlig denne spøken ble. Jeg beklager. Jeg har dårlig samvittighet :( Var ikke meninga å fornærme, men ser det kunne se sånn ut. I hodet mitt var det helt annerledes... 

Skrevet

Huff, jeg ser nå hvor dårlig denne spøken ble. Jeg beklager. Jeg har dårlig samvittighet :( Var ikke meninga å fornærme, men ser det kunne se sånn ut. I hodet mitt var det helt annerledes... 

Hehe er ikke så hårsår se :) Men haken har minsket fra dobbel til enkel :D

Skrevet

At folk tenker sitt i sin egen stue er en ting,men å hetse og henge dem ut her er ikke ok.

Dette er folk som frivillig har valgt å stille opp i et tv-program med en ganske prekær situasjon pga sine lite gjennomtenkte livsvalg.

Og i tillegg hun som fortsetter å røyke selv et godt stykke ut i svangerskapet. De trenger åpenbart sjokkterapi for å innse virkeligheten.

Anonymous poster hash: f3d84...d65

Skrevet

Dette er folk som frivillig har valgt å stille opp i et tv-program med en ganske prekær situasjon pga sine lite gjennomtenkte livsvalg.

Og i tillegg hun som fortsetter å røyke selv et godt stykke ut i svangerskapet. De trenger åpenbart sjokkterapi for å innse virkeligheten.

Anonymous poster hash: f3d84...d65

Ja, hvis man vil så finner man alltid en grunn til å hetse og mobbe andre mennesker. Fine holdninger og gi til barna sine.

Anonymous poster hash: 8ee15...d47

Skrevet

Etterveksten hennes var faktisk det mest forstyrrende der i gården...Og det sier jo litt 

Anonymous poster hash: 08991...288

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...