Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #26 Skrevet 5. februar 2014 Dere er sikkert de samme som har lagt ut anti-mobbe linker på facebook også. Syns dere er stygge som ikke har bedre ting å gjøre enn å slenge dritt. Anonymous poster hash: 4ed25...ab9 Det er ikke mobbing å sette spørsmålstegn med at voksne mennesker med barn ikke klarer å styre økonomien sin, setter seg i milliongjeld, røyker under svangerskapet og setter campingvogna høyere enn himmelen Anonymous poster hash: 677b9...866 Her setter ikke folk bare spørsmålstegn, for tro meg det gjør jeg og. Men man kan vel holde seg god til latterliggjøre dem. Anonymous poster hash: 4ed25...ab9
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #27 Skrevet 5. februar 2014 Uansett så er dette barnemat i forhold til hun som var med for en 3 år tilbake og nektet å kvitte seg med dyre cardiganer og ble snurt for gratis bleier til barna. Og det å ikke kunne kjøpe merkeklær til barna var nærmest yaktuelt. Disse folkene idag var i det minste grei og forsøkte å følge råd. Det klarte de også sålangt. Det står det større respekt av enn folk som ikke vil ta imot hjelpa de har søkt etter. Anonymous poster hash: 4ed25...ab9
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 5. februar 2014 #28 Skrevet 5. februar 2014 At folk tenker sitt i sin egen stue er en ting,men å hetse og henge dem ut her er ikke ok.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #29 Skrevet 5. februar 2014 Haken min henger fremdeles nede på magen her i sofaen nå... MÅPER!! Jeg visste du var tykk innerst inne! Endelig innrømmer du at haken er på magen, selv om du påstår det heter måping... Anonymous poster hash: 9e751...1c6
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #30 Skrevet 5. februar 2014 Uansett så er dette barnemat i forhold til hun som var med for en 3 år tilbake og nektet å kvitte seg med dyre cardiganer og ble snurt for gratis bleier til barna. Og det å ikke kunne kjøpe merkeklær til barna var nærmest yaktuelt. Disse folkene idag var i det minste grei og forsøkte å følge råd. Det klarte de også sålangt. Det står det større respekt av enn folk som ikke vil ta imot hjelpa de har søkt etter. Anonymous poster hash: 4ed25...ab9 Haha! Husker henne Og han med Disney servicet Anonymous poster hash: 677b9...866
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #31 Skrevet 5. februar 2014 Haken min henger fremdeles nede på magen her i sofaen nå... MÅPER!! Jeg visste du var tykk innerst inne! Endelig innrømmer du at haken er på magen, selv om du påstår det heter måping... Anonymous poster hash: 9e751...1c6 Huff, jeg ser nå hvor dårlig denne spøken ble. Jeg beklager. Jeg har dårlig samvittighet Var ikke meninga å fornærme, men ser det kunne se sånn ut. I hodet mitt var det helt annerledes... Anonymous poster hash: 9e751...1c6
Gjest Skrevet 5. februar 2014 #32 Skrevet 5. februar 2014 Haken min henger fremdeles nede på magen her i sofaen nå... MÅPER!! Jeg visste du var tykk innerst inne! Endelig innrømmer du at haken er på magen, selv om du påstår det heter måping... Anonymous poster hash: 9e751...1c6 Huff, jeg ser nå hvor dårlig denne spøken ble. Jeg beklager. Jeg har dårlig samvittighet Var ikke meninga å fornærme, men ser det kunne se sånn ut. I hodet mitt var det helt annerledes... Anonymous poster hash: 9e751...1c6 Hehe er ikke så hårsår se Men haken har minsket fra dobbel til enkel
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #33 Skrevet 5. februar 2014 At folk tenker sitt i sin egen stue er en ting,men å hetse og henge dem ut her er ikke ok. Dette er folk som frivillig har valgt å stille opp i et tv-program med en ganske prekær situasjon pga sine lite gjennomtenkte livsvalg. Og i tillegg hun som fortsetter å røyke selv et godt stykke ut i svangerskapet. De trenger åpenbart sjokkterapi for å innse virkeligheten. Anonymous poster hash: f3d84...d65
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #34 Skrevet 6. februar 2014 At folk tenker sitt i sin egen stue er en ting,men å hetse og henge dem ut her er ikke ok. Dette er folk som frivillig har valgt å stille opp i et tv-program med en ganske prekær situasjon pga sine lite gjennomtenkte livsvalg.Og i tillegg hun som fortsetter å røyke selv et godt stykke ut i svangerskapet. De trenger åpenbart sjokkterapi for å innse virkeligheten. Anonymous poster hash: f3d84...d65 Ja, hvis man vil så finner man alltid en grunn til å hetse og mobbe andre mennesker. Fine holdninger og gi til barna sine. Anonymous poster hash: 8ee15...d47
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2014 #35 Skrevet 6. februar 2014 Etterveksten hennes var faktisk det mest forstyrrende der i gården...Og det sier jo litt Anonymous poster hash: 08991...288
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå