Gå til innhold

Ligger høygravid og fryser i stua

Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen svarer "det ER ikke kaldt her" Jeg svarer at, men jeg synes jo det.. Da får jeg til svar at jeg kan ta på meg et pledd istedetfor at vi skrur opp ovnen (for å spare penger på strøm)

Rimelig av mannen? ?

Anonymous poster hash: 77ba7...525

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eeemm.. tja.. ja.. hvorfor ikke. han er ikke kald, det er du. så da kan du jo begynne med å ta på pledd og om det ikke hjelper kan du vel skru opp ovnen!?..

Skrevet

Tja det kommer ann på hvor varmt det er hos dere, synes jeg. Er det over 20 grader, vil jeg si det er rimelig at du bruker et pledd. 

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Antageligvis lettere at du kler på deg enn at han kler av seg ;-)

Skrevet

Kommer an på hva temperaturen er inne, hva du har på deg, hva mannen har på seg.

Jeg haaaaater å fryse, så jeg har masse sympati med deg! Jeg er sånn som alltid må ha et par lag med ull inne, tykke tøfler, gjerne et pledd i tillegg... mens andre kan gå i tynn bomullsskjorte.

Anonymous poster hash: 8368d...8c2
Skrevet

Åhh, det sier alltid mannen når jeg klager over at det er for kaldt i stua :( jeg er en frossenpinn som kan ligge under pleddet mens mannen sitter i t-skjorte og tynn bukse.

Jeg har prøvd meg med at han må ta et hint og at jeg vil ha han i bokseren, men han vil ikke høre på det ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Åhh, det sier alltid mannen når jeg klager over at det er for kaldt i stua :( jeg er en frossenpinn som kan ligge under pleddet mens mannen sitter i t-skjorte og tynn bukse.

Jeg har prøvd meg med at han må ta et hint og at jeg vil ha han i bokseren, men han vil ikke høre på det ;)

Du vet mannfolk må ha det inn med øser ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...