Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Dette er noe jeg har tenkt på. Min gode venninne jeg har kjent siden barndommen er singel, barnløs og har vært det veldig lenge. Jeg har et barn fra før og venter mitt første felles barn med min kjekke samboer:) Hun gjør seg veldig til foran han, blir flirete, fjollete og endrer omtrent atferd. Når jeg traff han la hun ikke skjul på at om "ikke jeg hadde tatt han" hadde hun gjort det. Hun har ikke akkurat en uskyldig bakgrunn som singel, har blant annet hatt sex med en mann hun visste hadde samboer hjemme og to barn, flere ganger. Flørtet vilt med min samboers bestekamerat etter en fest han hadde kranglet med dama sin ( og gjett hva, hun synes jo også han er sååå kjekk). Jeg mistenker ikke hun kunne prøvd seg på min samboer såklart, men synes det er irriterende at hun oppfører seg "fjollete" rundt han. Litt tåpelig å se henne totalt endre atferd også, så fort hun har flere menn rundt seg, men noen er kanskje bare flørtete slik av natur? Før noen spør, så er vi ikke 14 år altså :-) Anonymous poster hash: 60809...bb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå