mamma til adhd gutt<3 Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Har aldri hatt...men guuud så behagelig det ser ut:-) Er de like gode som de ser ut?
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Kommer litt an på hvor masse penger du legger i dem. Kjøper du ekte er de kjempedeilige, men lignende sko kan også være gode. Jeg hadde noen fra dinsko en gang. Veldig gode. Men de var ikke fine så lenge så jeg har ikke lenger. Har litt lyst på igjen. Har kjøpt til storesøster på ebay. Knallstive såler, men til de 2-3 gangene hun kommer til å bruke dem er det godt nok
*Miss Marple* Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Jeg hadde bestemt meg for å kjøpe uggtøfler helt til noen her inne gjorde meg oppmerksom på hvordan de blir produsert Google mulesing, så håper jeg at du skifter mening og ser etter andre alternativer.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Blodharry. Støtter heller ikke dyretortur. Sorry men det er min mening. Anonymous poster hash: b786c...39c
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 Jeg hadde bestemt meg for å kjøpe uggtøfler helt til noen her inne gjorde meg oppmerksom på hvordan de blir produsert Google mulesing, så håper jeg at du skifter mening og ser etter andre alternativer. Så bra du styrte unna! Husker tråden din er du fornøyd med de du valgte? Anonymous poster hash: b786c...39c
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #7 Skrevet 5. februar 2014 stygge som f** men er utrolig gode å gå i. jeg sa alltid at jeg skulle aldri ha uggs. men så fikk jeg et par av mamma & de er utrolig gode. nå har jeg bytta dem ut med fjell støvler så uggsa blir nå brukt som tøffler Anonymous poster hash: a4dfa...474
*Miss Marple* Skrevet 5. februar 2014 #8 Skrevet 5. februar 2014 Jeg hadde bestemt meg for å kjøpe uggtøfler helt til noen her inne gjorde meg oppmerksom på hvordan de blir produsert :omg:Google mulesing, så håper jeg at du skifter mening og ser etter andre alternativer. Så bra du styrte unna! Husker tråden din er du fornøyd med de du valgte? Anonymous poster hash: b786c...39c Tja, det ble noen helt andre, men er ikke veldig fornøyd nei irriterer meg enda at et så verdensomspennende merke ikke kan finne en human måte å produsere skoene sine på!!!
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 5. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 5. februar 2014 Ja vil egentlig ha den type sko som er varme med mykt skinn...trenger ikke være ekte uggs:-)
MammantilNurket Skrevet 5. februar 2014 #10 Skrevet 5. februar 2014 De som lager støvlene er, slik det står tidligere i tråden, ikke veldig snille mot sauene *grøss* Dersom du vil ha varme vinterstøvler som også holder deg tørr på bena ville jeg gått for Timberlands - eneste problemet er at de er litt glatte, men med brodder funker de fint.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #11 Skrevet 5. februar 2014 Blæh..så stygge de er!! Spesielt de med paljetter på! Sikkert behagelige da... Anonymous poster hash: f2216...88a
Ziva Skrevet 5. februar 2014 #13 Skrevet 5. februar 2014 Ser ut som om man har tredd beina inn i ræva på to jordrotter.
Bustetroll Skrevet 5. februar 2014 #14 Skrevet 5. februar 2014 Ja vil egentlig ha den type sko som er varme med mykt skinn...trenger ikke være ekte uggs:-) Styr unna ekte uggs.. Og merino generelt som ikke er på godkjent-lista! Uggs er dessuten ikke sko. De er laget som tøfler til å brukes i sand. Ikke på snø..
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #15 Skrevet 5. februar 2014 Stygge som faen.... Anonymous poster hash: a818d...324
IreneUtålmodig Skrevet 5. februar 2014 #16 Skrevet 5. februar 2014 Tenkte på det en liten periode, men regn og uggs er vist ikke den beste kombinasjonen
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #17 Skrevet 5. februar 2014 De er gode :-) men jeg har bare hatt fake uggs. Kjøpt på økonimisko eller eurosko om jeg ikke husker helt feil... Anonymous poster hash: 3a0be...ecd
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #18 Skrevet 5. februar 2014 Enten er det uggs, eller så er det fake.. Hvis du ikke vil bruke 2000 på sko, så kjøper du noe annet... Jeg er i mot fake og herming av merker, fordi folk vil ha - men ikke har råd.. Bortsett fra det er de stygge, men gud så deilige å ha på.! Har fler par av både utesko og tøfler.! Anonymous poster hash: 3ea5a...49b
skjotta Skrevet 5. februar 2014 #19 Skrevet 5. februar 2014 Noe av det styggeste jeg ser er folk (spesielt barn) som kommer slarkende på uggs som er såpass nedgåtte at du kan se at fotbladet ikke engang treffer sålen på skoen! Det viser jo hvor lite støtte de gir ankel og fot.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #20 Skrevet 5. februar 2014 Enten er det uggs, eller så er det fake.. Hvis du ikke vil bruke 2000 på sko, så kjøper du noe annet... Jeg er i mot fake og herming av merker, fordi folk vil ha - men ikke har råd.. Bortsett fra det er de stygge, men gud så deilige å ha på.! Har fler par av både utesko og tøfler.! Anonymous poster hash: 3ea5a...49b Mehe ;-) Anonymous poster hash: 3a0be...ecd
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #21 Skrevet 5. februar 2014 Sier ikke navnet det selv? Uggs.. Anonymous poster hash: 8fe99...f4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå