Gå til innhold

Hvis mia gundersen hadde vært mann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...da hadde hun aldri, aldri fått såpass mye pepper i media som hun har fått opp gjennom årene. Man kan godt ikke like henne men hun står for stryke, hun har temperament, hun ser attpåtil flott ut (og hun er faktisk 52, med den formfulle kroppen!) . Hun MENER noe og tør stå for det. Hun er tøff! Hadde en mann innehatt alle disse egenskapene, hadde han være hyllet!

Men mia, nei... en sterk kvinne som stikker seg fram og har sterke meninger, hun liker vi ikke....! Trist:(

Anonymous poster hash: c9440...45d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes også hun er flott :)

Sterke kvinner virker ofte skremmende både på svake menn og kvinner....

Anonymous poster hash: da095...a0a
Gjest Antarctica
Skrevet

Stakkars Mia, hun har aldri gjort en katt fortred. Tror nok du har rett i at det er fortere å mobbe kvinner i media enn å mobbe menn. 

Men hun har vært veldig åpen om alt mulig i livet, nesten litt grenseløs. Vi vet veldig mye om Mia etter alle betroelsene til ukeblader og aviser. Man blir mer sårbar av å være offentlig omkring alt i livet.

Skrevet

Jeg liker Mia, jeg 😊

Skrevet

Jeg liker henne også, men mistenker at hun ikke er supersmart. Husker hun var sammen med en fyr fra hjemstedet mitt for noen år siden. Han er pen, 9 år yngre enn henne og temmelig dum.

Anonymous poster hash: f3692...c18

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg liker henne også, men mistenker at hun ikke er supersmart. Husker hun var sammen med en fyr fra hjemstedet mitt for noen år siden. Han er pen, 9 år yngre enn henne og temmelig dum.

Anonymous poster hash: f3692...c18

Men når en mann har en kjæreste som er pen, ung, og litt dum...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...