Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 ? Anonymous poster hash: a3136...5ee
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Ihvertfall hvis ikke kona liker Tysk mat og sperrer seg inne på do og gråter. Anonymous poster hash: 6dbe4...45e
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Øøøøh? Ja litt sånn type "nå går du tilbake til kjøkkenet og lar oss spille poker i fred" og "ta på deg en ullgenser, du får ikke lov til å vise kløft" Anonymous poster hash: a3136...5ee
Gjest Antarctica Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Jeg tror det er litt sånn forskjellig, jeg.... bor det ikke ca 40 millioner menn i forbundsrepublikken Tyskland?
MammantilNurket Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 (endret) Selvsagt!! Alle tyske menn er deilig strenge. Vet du ingenting, eller?? De brøler "Aber schnell" dersom Der Hausfrau ikke får sauerkrauten raskt nok på bordet og "AAAAAACHTUUUUNG" når de utfører sine ekteskaplige plikter. Alle tyske menn går med en liten sammenleggbar pisk i lommen på sine Lederhosen og de tyske pikene må til stadighet pent løfte opp skjørtene på sin Dirndl for litt velfortjent gla'dasking Endret 5. februar 2014 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #8 Skrevet 5. februar 2014 Kjenner bare to tyske menn og de representerer ikke hele tyskland akkurat. Men begge disse to er veldig laidback og seksuelle, bruker store ord men følger aldri opp og mer egosentriske menn har jeg aldri møtt. men regner jo med at alle tyske menn er like forskjellige som norske menn, så tror du har lite å gå på der altså.. Anonymous poster hash: ee115...723
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå