Gå til innhold

Flere enn meg som har dager de bare burde blitt i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har vært en forferdelig slitsom dag psykisk.. 

Dro til Oslo for å finne noe i en spesialbutikk, men kjørte og gikk meg bort.. satte meg nesten ned og begynte å grine. 

Ble sint på samboeren for en ganske teit ting og kranglet med han mens han var på jobb.. da så sikkert alle han jobber med at han sto å ropte i telefonen (mer eller mindre). Hurra. 

Så gikk det til helvete på jobben og jeg mistet mange kunder pga en tabbe en kollega har gjort. Fått masse stygge mailer fra sure kunder og risikerer å gå i minus neste mnd pga erstatning.. 

Nå sitter jeg her på sofaen og bare tenker.. Kjæresten min synes sikkert at jeg er verdens teiteste kjerring, datteren min synes sikkert jeg er verdens kjedeligste mamma som sitter her og dibber mens hun ser på barnetv, jeg orker ikke å rydde eller vaske huset- selv om det trengs.. har bare lyst på godteri, teppe og en grine film.. 

Føles ut som ting aldri kommer til å ordne seg i dag :P Jeg har møtt mye motgang gjennom årene, og nå skulle jeg egentlig bare ønske at ting kunne gå min vei bittelittegrann, så jeg kunne spare opp litt energi til å takle dritten. Er vanskelig når det er dritt nesten hver eneste dag. Man får jo lyst til å gi opp. 

Tør ikke å knytte meg ordentlig til kjæresten min for jeg er så redd for å bli såret en dag. Mistenker at han er homo. (ler når jeg skriver det, for jeg er så teit). 

Forstår ingenting. Er et følelsesmessig vrak! 

10 dager forsinket mens kan kanskje ha noe med saken å gjøre, men negativ test og jeg kommer til å dø hvis jeg er gravid, for det går hvertfall ikke nå.. 

Må bare blåse ut. Er det flere som har sånne dager eller? Alt er galt :P Uansett.. 

Anonymous poster hash: 8d395...829
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff...det hørtes ut som litt av en dag... Sender over en klem, og nå kan jo morgendagen bare bli bedre!

Mitt beste råd er nok at du må bare prøve å slappe av, og ta ting litt mer som de kommer. ... (ja sikkert lett for meg å si!)

Snakk med kjæresten din om hvordan du har det (kanskje ikke spør om han er homo da!:))Lykke til!

Anonymous poster hash: a4393...a9e

Skrevet

Verste er at kjæresten ringte, sa at han var på vei hjem snart og at han ville ta meg med til hytta neste helg så jeg kunne få slappe av skikkelig <3 Herregud å dum jeg er.. Han er jo best. Og forhåpentligvis ikke homo. :P 

HI

Anonymous poster hash: 8d395...829
Skrevet

Åh..så fint da! Kanskje slutten på den forferdelige dagen din ikke ble så verst da ....

Se positivt på det som dukker opp og kos deg med kjæresten din - han høres ut til å være en som bryr seg veldig om deg!

Anonymous poster hash: a4393...a9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...