Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Det kontrollvinduet der det skal komme en strek, der kom det ingen strek. I gravid/ikke gravid kom det en strek..Jeg la den vekk og glemte den en stund, etter ca en halv time tittet jeg på den, og da var det både strek i kontrollvinduet og et tydelig kryss i det andre vinduet.. Så hva tror dere? Er testen ødelagt, eller var den bare litt treg?...Jeg har vært og tatt en blodprøve i dag, så jeg får jo svar i morgen, men jeg er jo veldig nysgjerrig.. Anonymous poster hash: 88943...d5a
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Tipper du er gravid Anonymous poster hash: 1cb33...d33
Bustetroll Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Hm, jeg tror du er gravid, men vent til i morgen du
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Sansynlig vis treg test. Jeg har testet mye og aldri fått positiv test med mindre jeg var gravid, selv ikke etter å ha latt testen ligge en stund. Anonymous poster hash: d8ded...e1a
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Hehe, jeg blir litt småsprø av å ikke vite og det er så lenge til i morgen Derfor er det kjekt å høre andres tanker om det Anonymous poster hash: 88943...d5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå