Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Kanskje dumt spm men... har hatt fryktelig vondt i nakke og nedover skulderen de siste dagene. Var til kiropraktor mandag, det gjorde ikkje ting bedre. Er sånn eg knapt har sovet fordi hver gang eg snur meg gjør det vondt og finner ingen god stilling. Har ikke vært dunkende smerte eller rødt eller noe. Baee verket og fryktelig ømt når en tar på.. har tatt ibuz og paracet, men det har ikke hjulpet. I dag tok eg voltarol (den reseptfrie, tror d var d den het) Og en paracet samtidig. Og da hjalp det. Har mye mindre vondt nå. Betyr det at eg har betennelse eller noe siden den tok smerten men ikke ibux? Trodde nå igrunn ibux sku ta sånt og...bare lurer igrunn...;-) Anonymous poster hash: e964c...9eb
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Begge er betennelsesdempende, men Voltarol er bedre. Et annet virkestoff. Ps det man vanligvis får av legen er Voltaren 50mg, blir billigere å få en resept på det enn å måtte ta 4 Voltarol på 12,5mg. Anonymous poster hash: 2ac58...4c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå