Gå til innhold

Har min mann rett til å bli sint?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har 30000 kr i kredittgjeld som han ikke får betalt ned så fort som han ønsker, og rentene løper. Jeg førte over 10000 fra min sparekonto idag, og fortalte ham det etterpå. Da ble han stille i tlf og ble sur. Han trengte ikke veldedighet, sa han. Her sitter jeg og føler at jeg er den store, stygge ulven, og er egentlig ganske betuttet. Jeg prøvde bare å hjelpe ad siden vi tross alt er en familie.

Hva tenker dere om dette? Gjorde jeg noe dumt?

Anonymous poster hash: a44cf...9b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ditt valg! Dette er dere voksne nok til å ordne opp i selv... 

Anonymous poster hash: 66aca...959
Skrevet

Så lenge dere er gift spiller det vel ingen rolle hvor pengene er.

Eller kaller du han bare mannen din?

Anonymous poster hash: f31f0...241
Skrevet

Ditt valg! Dette er dere voksne nok til å ordne opp i selv...  Anonymous poster hash: 66aca...959

Jeg skjønte ikke helt svaret ditt? Hva er mitt valg?

Skrevet

Gift ja.

Skrevet

Ditt valg! Dette er dere voksne nok til å ordne opp i selv...  Anonymous poster hash: 66aca...959

Jeg skjønte ikke helt svaret ditt? Hva er mitt valg?

Les det du selv skrev da... 

Anonymous poster hash: 66aca...959

Skrevet

Jeg skjønner ham godt. Greit at du ville være snill, men han føler seg nok noe umyndiggjort nå. Helt i orden og helt forståelig at du vil hjelpe han, men hvorfor gjør du det uten å snakke med ham først? Skjønne motivasjonen din, men han føler seg nok litt skamfull og liten av at du gjør det uten å snakke med ham først.

Anonymous poster hash: 4d7c0...fad

Skrevet

Gift ja.

Da syns jeg det høres veldig rart ut. Det er vel ikke veldediget når man er gifte, men lurt slik at dere i sparer på rentene.

Anonymous poster hash: f31f0...241

Skrevet

Jeg skjønner ham godt. Greit at du ville være snill, men han føler seg nok noe umyndiggjort nå. Helt i orden og helt forståelig at du vil hjelpe han, men hvorfor gjør du det uten å snakke med ham først? Skjønne motivasjonen din, men han føler seg nok litt skamfull og liten av at du gjør det uten å snakke med ham først.Anonymous poster hash: 4d7c0...fad

Jeg gjorde det fordi jeg ville glede ham litt. Dessuten var jeg redd at han ville takket nei i utgangspunktet og rentene løper. Vi har en grei økonomi, men denne kredittgjelden kom plutselig pga uforutsette hendelser og den er vanskelig å få bort. Men ok, han vil betale tilbake, men da vil jeg ikke høre noe mer om vanskeligheter med økonomi osv.

Skrevet

Gift ja.Anonymous poster hash: a44cf...9b3

Da syns jeg det høres veldig rart ut. Det er vel ikke veldediget når man er gifte, men lurt slik at dere i sparer på rentene. Anonymous poster hash: f31f0...241

Det samme tenkte jeg.

Skrevet

Jeg skjønte ikke helt svaret ditt? Hva er mitt valg?Anonymous poster hash: a44cf...9b3

Les det du selv skrev da...  Anonymous poster hash: 66aca...959

Skjønner deg fremdeles ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...