Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 I dag er min datter 15 år og jeg fikk positiv graviditetest😱 Grunnen til at jeg sier Ohhh shitttt er at jeg fikk en skade i underlivet etter hasteoperasjon etter fødselen da morkaken satt fast, fikk da beskjed om at jeg aldri mer kunne bli gravid.... Kroppen må ha healet seg på de 15 årene eller så er det et mirakel... Blir litt svettttt når jeg har en så stor datter, blir jo som å starte på scratch igjen😳 Noen andre med så stor aldersforskjell? Anonymous poster hash: 5117a...a4b
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Hørtes ut som om du selv er 15 år gammel... Anonymous poster hash: a648a...e1a
Cat.68 Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Skjønner at det kommer som et sjokk. Men du, å få en attpåklatt har som regel flere fordeler en man trur. Det vet jeg alt om for jeg har 3
*Miss Marple* Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Vi har 15 og 20 års aldersforskjell og det er fantastisk Tid, økonomi og overskudd til å bare kose oss med attpåkladden <3
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 Gratulerer, så hyggelig! Har ingen attpåklatter, men ønsker meg gjerne det. Akkurat nå har jeg 3 små og det er evig nok, men regner med jeg ønsker en fjerde når barna vokser litt til. Jeg har lyst til å være en mamma-mamma som har tid og overskudd til å ta et barn med på turer uten å stresse for at noen skal hit og noen andre skal dit. Anonymous poster hash: 45439...142
Tired mama Skrevet 5. februar 2014 #7 Skrevet 5. februar 2014 Gratulerer! Er jo ikke annet enn et lite mirakel da! ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #8 Skrevet 5. februar 2014 Skjønner at det kommer som et sjokk. Men du, å få en attpåklatt har som regel flere fordeler en man trur. Det vet jeg alt om for jeg har 3 Hei! Lenge siden! Kjekt å ha deg tilbake Anonymous poster hash: 45902...d97
Cat.68 Skrevet 5. februar 2014 #9 Skrevet 5. februar 2014 Skjønner at det kommer som et sjokk. Men du, å få en attpåklatt har som regel flere fordeler en man trur. Det vet jeg alt om for jeg har 3 Hei! Lenge siden! Kjekt å ha deg tilbake Anonymous poster hash: 45902...d97 Det var hyggelig Jeg har da vært her, men er kanskje ikke fullt like aktiv etter at jeg ble brukermoderator. Men det tar seg opp
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #11 Skrevet 5. februar 2014 Gratulerer! Her er det 16 års forskjell. Bare koselig å starte på nytt :-) Anonymous poster hash: 08ceb...eae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå