Gå til innhold

baby 2 uker sover ikke!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er pigede våken heeeele dagen! Hvordan i H..... er d mulig? Ja jeg er temmelig fortvilet nå.. er alene med 3 barn, da sambo har reist på sjøen (1mnd). Får ikje tatt meg av de andre barna i d hele tatt pga hun er hele tiden våken og trenger meg. Ikke middag får jeg laget engang. Selv gråter jeg mye nå og er helt tappet. Faktisk så sover babyen på natta da! Heldigvis;) mwn da sover alle andre også.

Noen tips til meg? Noen lure triks for å få baby til å sove i mer enn 5min i slengen?

Anonymous poster hash: ee6ca...a15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vogn over dørstokk? Vogn ved siden av kjøkkenvifte? Kjøre en tur, eller trille en tur. Legg deg sammen med henne når de andre er i bhg.. 

m hun ikke sover, så regner jeg med at hun er ovetrøtt, og da enda vanskeligere å få til å sove.

Har du prøvd bæresjal? Da har du henne i nærheten, og hun kan sove der mens du lager middag og gjør andre ting.

Anonymous poster hash: 3418a...ed0
Skrevet

Kjøp inn bæresjal, så kan du i det minste bevege deg rundt og ta deg av andre barn og lage middag selv om du har babyen med deg. Kan høres ut som du kanskje har fått en såkalt high-need-baby som trenger mye kroppskontakt. Jeg hadde også det med nummer tre. Bæresjal, og senere MeiTai, ble redningen for meg.

Anonymous poster hash: ac8e0...05e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...