Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Det florerer innlegg a la: "hvordan få sosialhjelp?", "hva skal jeg og barnet mitt spise i morgen?", "når kommer barnetrygda, jeg er blakk?", "hvordan slanke meg, hvilken diett er best?" (ca annenhver tråd på anonymforumet), "hvordan få jobb når man ikke har fullført videregående?". MEN! Når det kommer til "spørreundersøkelser" om hva man tjener, hvor mye man veier og hvilken utdannelse man har så har alle plutselig mellom 1 og 2 mill i inntekt, BMI på 19-20, sprettpupper i str C og mastergrad. Man skulle tro at voksne mennesker ikke fantaserte slik på et forum. Selvfølgelig er det jo ikke de samme som skriver i de forskjellige trådene, men jeg vedder på at en del folk lyver mye om hvordan de har det. Anonymous poster hash: b1520...a9b
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Er nok ikke de som sliter økonomisk som svarer hvor mye man tjener. Eller de som er overvektige svarer heller ikke på BMI sin. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: 5d96a...cfb
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Er nok ikke de som sliter økonomisk som svarer hvor mye man tjener. Eller de som er overvektige svarer heller ikke på BMI sin. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: 5d96a...cfb Tråden om økonomi har jo 3-4 sider med svar, og det er bemerkelsesverdig at 80% av de som svarte hadde samla inntekt på 1 mill eller høyere, gjerne mye høyere. Ser man på skattelister generelt så er det ganske klart at slike inntekter er overhode ikke noe gjennomsnitt. Det hadde vært veldig rart at alle millionærer samlet seg på DiB. Anonymous poster hash: b1520...a9b
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 haha, jeg tror mange lyger om både vekt, inntekt, antall barn, ekteskap osv osv...Jeg ser få virkelig pene mennesker. Men hvis det kommer tråder om hvor pen og slank man er. Er plutselig 90% pene og slanke. Anonymous poster hash: 93e8f...738
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 Er nok ikke de som sliter økonomisk som svarer hvor mye man tjener. Eller de som er overvektige svarer heller ikke på BMI sin. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: 5d96a...cfb Tråden om økonomi har jo 3-4 sider med svar, og det er bemerkelsesverdig at 80% av de som svarte hadde samla inntekt på 1 mill eller høyere, gjerne mye høyere. Ser man på skattelister generelt så er det ganske klart at slike inntekter er overhode ikke noe gjennomsnitt. Det hadde vært veldig rart at alle millionærer samlet seg på DiB. Anonymous poster hash: b1520...a9b Finnes særdeles få som er millionærer bare fordi de har bikket 1 mill samlet i årsinntekt... ! Og for å forklare noe angående min egen deltakelse her inne, så svarer jeg aldri på tråder om trygd og nav, for der er jeg blank, og jeg svarer sjeldent på tråder som omhandler sukking og klaging ang overvekt, da jeg har grei inntekt, fast jobb og er normalvektig med 20 i BMI (som jeg nettopp ble gjort klar over pga den tråden). Jeg svarer på det som er relevant for mitt liv og mine interesser, og overser tråder som interesserer meg midt bak om utro mannfolk, Jarle, fotballfrua og Nav. Så jeg er bare en av de mange som er med på å skape mangfoldet her inne. Men noen ganger får jeg følelsen av at størsteparten her er en liten gruppe med underutviklet neper. Anonymous poster hash: efc35...6d1
sug lut Skrevet 5. februar 2014 #7 Skrevet 5. februar 2014 Og så har du sånne som meg som aldri svarer på inntekt, bh-str, bmi, alder, fornavn, skostr og annet kjedelig dill som ikke tjener noe som helst annet enn eget eksponeringsbehov eller anonym info-innsamling.
*Miss Marple* Skrevet 5. februar 2014 #8 Skrevet 5. februar 2014 Er nok ikke de som sliter økonomisk som svarer hvor mye man tjener. Eller de som er overvektige svarer heller ikke på BMI sin. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: 5d96a...cfb Tråden om økonomi har jo 3-4 sider med svar, og det er bemerkelsesverdig at 80% av de som svarte hadde samla inntekt på 1 mill eller høyere, gjerne mye høyere. Ser man på skattelister generelt så er det ganske klart at slike inntekter er overhode ikke noe gjennomsnitt. Det hadde vært veldig rart at alle millionærer samlet seg på DiB. Anonymous poster hash: b1520...a9b Men var ikke spørsmålet i den tråden om det var noen som hadde samlet inntekt over 1 mill, eller hva det var? Da er det jo naturlig at de som svarer har det da, vet du. Og så setter du selv finger på det viktigeste poenget her, det er ikke de samme som svarer på alle trådene jeg kan svare på hvor mye vi har i inntekt, men ikke når os blr utbetalt - for eksempel. Du skjønner det nok om du legger godviljen til
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #9 Skrevet 5. februar 2014 Er nok ikke de som sliter økonomisk som svarer hvor mye man tjener. Eller de som er overvektige svarer heller ikke på BMI sin. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: 5d96a...cfb Tråden om økonomi har jo 3-4 sider med svar, og det er bemerkelsesverdig at 80% av de som svarte hadde samla inntekt på 1 mill eller høyere, gjerne mye høyere. Ser man på skattelister generelt så er det ganske klart at slike inntekter er overhode ikke noe gjennomsnitt. Det hadde vært veldig rart at alle millionærer samlet seg på DiB. Anonymous poster hash: b1520...a9b Men var ikke spørsmålet i den tråden om det var noen som hadde samlet inntekt over 1 mill, eller hva det var? Da er det jo naturlig at de som svarer har det da, vet du. Og så setter du selv finger på det viktigeste poenget her, det er ikke de samme som svarer på alle trådene jeg kan svare på hvor mye vi har i inntekt, men ikke når os blr utbetalt - for eksempel. Du skjønner det nok om du legger godviljen til Ja, jeg skjønner det. Men sånn som en annen bruker her skrev, det samme gjelder for hvor pene folk er. Oppretter man tråd om hvem som er pen eller ikke, så er 90% av svar i tråd med gjerne 5-6 sider en tier eller nier, kjempesmellvakre, alle menn liker dem og de er guds gave til mannen. Samtidig som det florerer av slanketråder på hver eneste side på dette forumet, alle går på lavkarbo, 5&2, shakedietter you name it fordi de er desperate og ønsker fort ned i vekt. Anonymous poster hash: b1520...a9b
*Miss Marple* Skrevet 5. februar 2014 #10 Skrevet 5. februar 2014 Er nok ikke de som sliter økonomisk som svarer hvor mye man tjener. Eller de som er overvektige svarer heller ikke på BMI sin. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: 5d96a...cfb Tråden om økonomi har jo 3-4 sider med svar, og det er bemerkelsesverdig at 80% av de som svarte hadde samla inntekt på 1 mill eller høyere, gjerne mye høyere. Ser man på skattelister generelt så er det ganske klart at slike inntekter er overhode ikke noe gjennomsnitt. Det hadde vært veldig rart at alle millionærer samlet seg på DiB. Anonymous poster hash: b1520...a9b Men var ikke spørsmålet i den tråden om det var noen som hadde samlet inntekt over 1 mill, eller hva det var?Da er det jo naturlig at de som svarer har det da, vet du.Og så setter du selv finger på det viktigeste poenget her, det er ikke de samme som svarer på alle trådene jeg kan svare på hvor mye vi har i inntekt, men ikke når os blr utbetalt - for eksempel.Du skjønner det nok om du legger godviljen til Ja, jeg skjønner det. Men sånn som en annen bruker her skrev, det samme gjelder for hvor pene folk er. Oppretter man tråd om hvem som er pen eller ikke, så er 90% av svar i tråd med gjerne 5-6 sider en tier eller nier, kjempesmellvakre, alle menn liker dem og de er guds gave til mannen. Samtidig som det florerer av slanketråder på hver eneste side på dette forumet, alle går på lavkarbo, 5&2, shakedietter you name it fordi de er desperate og ønsker fort ned i vekt. Anonymous poster hash: b1520...a9b Men hva tror du da? Tror du at det sitter noen bak anonymknappen og lyger til folk de ikke aner hvem er om hvor vakre/rike/smarte/tynne de er? Mulig det er noen som gjør det, men jeg tviler faktisk sterkt på at det er majoriteten av de som svarer som gidder å lyge om sånt altså. Kall meg gjerne naiv, men jeg tror heller at det er de som ER fornøyde og som kan svare positivt som svarer på sånne tråder.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #11 Skrevet 5. februar 2014 Er nok ikke de som sliter økonomisk som svarer hvor mye man tjener. Eller de som er overvektige svarer heller ikke på BMI sin. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: 5d96a...cfb Tråden om økonomi har jo 3-4 sider med svar, og det er bemerkelsesverdig at 80% av de som svarte hadde samla inntekt på 1 mill eller høyere, gjerne mye høyere. Ser man på skattelister generelt så er det ganske klart at slike inntekter er overhode ikke noe gjennomsnitt. Det hadde vært veldig rart at alle millionærer samlet seg på DiB. Anonymous poster hash: b1520...a9b Men var ikke spørsmålet i den tråden om det var noen som hadde samlet inntekt over 1 mill, eller hva det var?Da er det jo naturlig at de som svarer har det da, vet du.Og så setter du selv finger på det viktigeste poenget her, det er ikke de samme som svarer på alle trådene jeg kan svare på hvor mye vi har i inntekt, men ikke når os blr utbetalt - for eksempel.Du skjønner det nok om du legger godviljen til Ja, jeg skjønner det. Men sånn som en annen bruker her skrev, det samme gjelder for hvor pene folk er. Oppretter man tråd om hvem som er pen eller ikke, så er 90% av svar i tråd med gjerne 5-6 sider en tier eller nier, kjempesmellvakre, alle menn liker dem og de er guds gave til mannen. Samtidig som det florerer av slanketråder på hver eneste side på dette forumet, alle går på lavkarbo, 5&2, shakedietter you name it fordi de er desperate og ønsker fort ned i vekt. Anonymous poster hash: b1520...a9b Men hva tror du da? Tror du at det sitter noen bak anonymknappen og lyger til folk de ikke aner hvem er om hvor vakre/rike/smarte/tynne de er? Mulig det er noen som gjør det, men jeg tviler faktisk sterkt på at det er majoriteten av de som svarer som gidder å lyge om sånt altså. Kall meg gjerne naiv, men jeg tror heller at det er de som ER fornøyde og som kan svare positivt som svarer på sånne tråder. jeg tror nok at det er mange som gjør det. På samme måte som mange spiller virtuelle dataspill der man er en prinsesse, fotomodell, berømt idrettsutøver eller konge. Samme psykologi bak - leve ut fantasiene sine. Du har sikkert vært borti troll her på forumet, og anonyme som blir fersket når de sitter og svarer seg selv i sin egen tråd, motbeviser seg selv, og glemmer at man kan se at det er samme anonym på grunn av tallene nederst. Anonymous poster hash: b1520...a9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå