Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Jeg er hjemme fra jobb og ligger her med litt feber,hodepine og er kokende forkjølet. Orker egentlig ikke å tenke på middag,men det må jeg jo. Kom med tips er dere snille,gode og enkle retter Anonymous poster hash: e5976...540
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Potetmos med stekte pølser :-) Ovnsbakt Laks Grillet kylling med salat :-P Anonymous poster hash: 200e8...cb3
frklena Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 ta en ildfast form, legg en pose med frosne grønnsaker i bunn (evnt poteter også så slipper du å koke ris etterpå) så legger du lakse fileter oppå der. Krydre med det du vil og setter det på ca 200 grader i stekovnen til det er ferdig (15 min kanskje?) Enjoy enklere tror jeg ikke det blir?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå