Gå til innhold

Middagstip takk :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hjemme fra jobb og ligger her med litt feber,hodepine og er kokende forkjølet.

Orker egentlig ikke å tenke på middag,men det må jeg jo.

 

Kom med tips er dere snille,gode og enkle retter :)

 

Anonymous poster hash: e5976...540

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Potetmos med stekte pølser :-)

 

Ovnsbakt Laks

 

Grillet kylling med salat :-P



Anonymous poster hash: 200e8...cb3
Skrevet

ta en ildfast form, legg en pose med frosne grønnsaker i bunn (evnt poteter også så slipper du å koke ris etterpå) så legger du lakse fileter oppå der. Krydre med det du vil og setter det på ca 200 grader i stekovnen til det er ferdig (15 min kanskje?)  Enjoy :) enklere tror jeg ikke det blir? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...