Villemo3 Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Vi skal til syden (sannsynligvis Mallorca) i sommer, men er så usikre på hva som er bra. Vi har en baby som er rundt 10-11 mnd når vi reiser, så det må være tilrettelagt for ham. I tillegg har vi to på 7 og 9 år. Vi har vært i Alcudia flere ganger før, og bodd på bla Sun Village og Prinsotel, og har likt oss godt. Vi har for så vidt lyst dit igjen, men er så lei disse hotellene. Vi kan tenke oss å bo nærmere Alcudia sentrum, eller havnen, og gjerne bo på et hotell nærme stranden. Jeg synes Apollo har så få hoteller med sklier og sånt som barn liker i bassenget. Hotell Sofia kunne ha passet våre kriterier, men bassengene ser så simple ut. Vi har lyst til å bo nærme stranden og sentrum, og helst ha basseng med sklie og litt aktiviteter for barn. Svensktalende barneklubb for de eldre barna hadde også vært supert. Vi har ikke lyst til å ha All Inclusive, og ser ofte at hotell med masse aktiviteter er langt fra sentrum og kun All Inclusive. Det jeg lurer på, er om det hadde gått an å booke hotell med Ving eller Star Tour, men fly med Apollo? Er det noen som har gjort det, og er det i så fall å anbefale? Vil reiseselskapet tilby en buss fra flyplassen feks? Den nærmeste flyplassen vår tilbyr bare Apollo, så vi har ikke store valget. Har ikke så lyst til å fly fra Oslo med en liten baby. Tyrkia er ikke et alternativ. Ja, dette ble litt kronglete, men jeg håper dere har noen tips:)
Appelsinpiken Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Vi flyr alltid via Oslo, sover bare på radisson blu natten før da ofte charterflya går i gryotta. Fungerer veldig greit ville vurdert å prøve det, så får dere litt mer reisemuligheter. Har vært på sunwing alcudia og reiser gjerne tilbake! Gåavstand til sentrum og til havna. Ligger på stranda, og er supert for barna. I tillegg bor man veldig komfortabelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå