Gå til innhold

Søskenvogn? Storebror er 2.5 når lille kommer...


Leia81

Anbefalte innlegg

Hei! :)

 

Er det noen som har tips/ erfaringer med søskenvogn vs. ståbrett/ søskensete, når storebror/ søster er 2.5 når lille kommer? Er så usikker på om det er nok med ståbrett? Han blir jo sikkert sliten av å stå så mye. I tillegg er det greit å ha litt kontroll på at han ikke løper fra meg om jeg er ute med begge alene, tenker jeg!?

 

Noen som vil dele gode råd?

 

På forhånd Takk! :)

 

Mvh Leia81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk. Flere som mener vi ikke trenger, men jeg blir usikker... Hvilket merke hadde dere, og brukte dere bag til den lille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søskenvogn er nok en lur investering ja Jeg hadde valgt en variant hvor jeg kan gjøre om vognen til singelvogn de gangene jeg bare skulle trillet med et av barna, så slipper du å ha to vogner. Haddevalgt med bag til minste, blir lunere for babyen samta t det er veldig kjekt å kunne klikkeav bagen å bære med seg når man er på besøk etc.

 

Du kan jo titte på disse:

 

Bugaboo donkey

Emmaljunga super viking

Babyjogger city select

Phil and teds (har mange ulike modeller, har ikke mye erfaring med disse.)

Britax b-dual

Beemoo premium

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde tfk, men har igrunn lyst å bytte den ut med bumbleride indie twin nå når neste kommer. Brukte ikke bag på første siden minsten var 5 mnder når vi gikk til innkjøp av tvillingvogna. Her sa også alle at det trengte vi ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode tips, Appelsinpiken og Vogndilla! :)

 

Nå har jeg sjekket ut alle vognene dere har anbefalt, og Bumbleride Indie Twin falt virkelig i smak. Bag føler jeg ikke vi trenger, da vi har storebrors gamle vogn til å bruke når man er to voksne/ alene med lille. Vi har også en softbag fra tidligere, samt en vognpose med ryggplate og bæreseler, så til bruk i søskenvogna kan disse brukes til bag mens lille er for liten for sportsdelen! :)

 

Mvh Leia81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...