Gå til innhold

Mathilde skal få lysekrone på rommet sitt :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

VP sin Mathilde  :P

Litt voldsomt eller?

Anonymous poster hash: 945bb...c3a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og HT sin Cornelia skal få girafflampe.

(Jeg vil og bidra til denne interessante tråden)

Anonymous poster hash: 035f6...6f3

Skrevet

Nei, synes ikke det.

Vi har ikea sin lille lysekrone på rommet til eldste, hun ønsket seg den, synes det er fint jeg:)

Resten av rommet er i barnevennlig stil med farger, leker og hjemmelaget "barnekunst", så ser ikke problemet sålenge barnet liker det, og det ikke er et utstillingsrom for mor sin del.

Anonymous poster hash: d30ad...dd1

Skrevet

Nei, synes ikke det.

Vi har ikea sin lille lysekrone på rommet til eldste, hun ønsket seg den, synes det er fint jeg:)

Resten av rommet er i barnevennlig stil med farger, leker og hjemmelaget "barnekunst", så ser ikke problemet sålenge barnet liker det, og det ikke er et utstillingsrom for mor sin del.

Men denne lysekronen kommer neppe fra IKEA :P Og det ER et utstillingsrom for VP sin del ;)

Skrevet

Nei, synes ikke det.Vi har ikea sin lille lysekrone på rommet til eldste, hun ønsket seg den, synes det er fint jeg:)Resten av rommet er i barnevennlig stil med farger, leker og hjemmelaget "barnekunst", så ser ikke problemet sålenge barnet liker det, og det ikke er et utstillingsrom for mor sin del.Anonymous poster hash: d30ad...dd1

Men denne lysekronen kommer neppe fra IKEA :P Og det ER et utstillingsrom for VP sin del ;)Anonymous poster hash: 945bb...c3a

Hvordan lampe folk velger å ha gidder jeg ikke ofre en tanke...

Voldsomt eller ikke voldsomt...jenta synes sikkert det er stas:-)

Skrevet

Blir noen skadet av at hun har lysekrone? Betyr lysekrone omsorgsvikt? Nei, trodde ikke det.. Hva er da problemet?!!!

Anonymous poster hash: 0e874...023
Skrevet

Nei, synes ikke det.Vi har ikea sin lille lysekrone på rommet til eldste, hun ønsket seg den, synes det er fint jeg:)Resten av rommet er i barnevennlig stil med farger, leker og hjemmelaget "barnekunst", så ser ikke problemet sålenge barnet liker det, og det ikke er et utstillingsrom for mor sin del.Anonymous poster hash: d30ad...dd1

Men denne lysekronen kommer neppe fra IKEA :P Og det ER et utstillingsrom for VP sin del ;)Anonymous poster hash: 945bb...c3a

Det er mulig. Har ikke fulgt med på denne bloggen de siste 2 årene.. Men tror neppe det er lysekronen som bør være i søkelyset her om det er snakk om feil som gjøres i det hjemmet,

Skrevet

Hvem er vp?

Skrevet

Hvem er vp?

Villapaprika

Skrevet

Står ikke det i bloggen at lille lysekronen kommer fra namna sin butikk, altså Villa paprika sin butikk.

Anonymous poster hash: 96474...0d5

Skrevet

Mente mamma sin butikk. Og koster 5699kr.

Skrevet

Mente mamma sin butikk. Og koster 5699kr.

Oi :o

Skrevet

Står ikke det i bloggen at lille lysekronen kommer fra namna sin butikk, altså Villa paprika sin butikk.

Det vet jeg ikke, har ikke lest det.

Men er litt uinteressert i det for å være ærlig. Svarte bare hva jeg tenker om å ha lysekrone på barnas rom

Skrevet

Det var da en heftig sum for en lysekrone på barnerommet, men vår har også lysekrone på rommet sitt. Hun "arvet" den vi hadde i stua etter at vi flyttet. Hun har et hyggelig lite rom i litt vintage-stil, og det ble kjempefint med lysekrona. Sååå, ser ikke problemet...

Anonymous poster hash: 5f5ac...c89
Skrevet

Men hva gjør det om jenta får lysekrone på rommet sitt? Uansett hvor den er fra eller hvor mye den koster... Så lenge jenta er fornøyd er vel det det viktigste? At moren velger å bruke en dyr lysekrone fra sin egen butikk er vel evt hennes problem, ikke ditt?

Skrevet

Gjør det noe da?

Begge våre jenter har lysekrone på rommet :)

Anonymous poster hash: 7ce21...428
Skrevet

Men hva gjør det om jenta får lysekrone på rommet sitt? Uansett hvor den er fra eller hvor mye den koster... Så lenge jenta er fornøyd er vel det det viktigste? At moren velger å bruke en dyr lysekrone fra sin egen butikk er vel evt hennes problem, ikke ditt?

Det gjør ikke meg noe. Hva gjør det deg at jeg oppretter en tråd om det?

Skrevet

Det er vel hun selv som må skape litt best om siden sin. Vert stille rundt henne her inne lenge nå.

Jeg går IKKE inn på siden din. Du får jobbe om du vil ha kunder, og ikke ødelegge denne siden der du ikke har lov til å reklamere.

Anonymous poster hash: 7ce21...428
Skrevet

Det gjør ikke meg noe. Hva gjør det deg at jeg oppretter en tråd om det?

Var ikke jeg som svarte her, men den som spørr lurer på hvorfor du reagerer på det, ikke hvorfor du poster tråden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...