Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Blir bare kjas og mas og ha han bakovervendt i bilen. Trist. Men det beste for alle parter. Anonymous poster hash: d88c9...fb3
<3 2G <3 Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Du er klar over at du har lagt hodet ditt på hoggstabben nå ja?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Du om det. Gjør som du vil Men hva legger du forresten i kjas og mas? Anonymous poster hash: bce0a...105
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Min har sittet forover siden han var 8 mnd tror jeg Anonymous poster hash: 1bd1e...59c
Våryr ✿ Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Min har sittet forover siden han var 8 mnd tror jeg Anonymous poster hash: 1bd1e...59c Og dette tør du skrive på dib? Forstår godt at du er anonym.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 Ei av mine venninner snudde barnet også tidlig. Barnet har spydd på hver biltur siden det var baby, og til slutt fikk hun nok. Helsesøster mente at det var bedre at ungen spydde og halvkveltes i bilen, enn å snu ungen annen vei. Til slutt ble venninna mi helt avskåret fra omverdenen siden de bor avsides og hun MÅ bruke bilen for å komme andre plasser enn til nærmeste nabo. Det orket hun ikke, heller ikke tørke spy og vaske bilsete hver dag, pluss være supernervøs bak rattet da hun hørte brekningslyder og var redd for at ungen skulle bli kvalt av eget spy. Anonymous poster hash: a7b4c...41a
Gjest MMJ Skrevet 5. februar 2014 #7 Skrevet 5. februar 2014 Ok Godt du har anonymknappen på her, hahaha
Gjest MMJ Skrevet 5. februar 2014 #8 Skrevet 5. februar 2014 Mine eldste jenter spydde ALLTID i bilen da de satt bakovervendt! Det var grusomt - og jeg var en KJEMPEFARE i trafikken med hylende små i baksetet som plutselig kastet opp! Alt ordnet seg da jeg snudde setet! Da kjørte jeg fint, kunne konsentrere meg om veien - og ikke tenke på oppkast og hylende små i baksetet! Jeg forstår jo og det er tryggere med bakovervendt i teorien, men i praksis stemte det ikke her i allefall...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #9 Skrevet 5. februar 2014 Jeg snudde de når de var rundt året. De er lange og satt vondt og fikk nakke og ryggsmerter. Ble da anbefalt av helsestasjonen å snu de. Men så var de også rundt en meter høye når de var halvannet år.. Anonymous poster hash: 88db9...b0f
BareMas Skrevet 5. februar 2014 #10 Skrevet 5. februar 2014 Du er sannelig tøffere enn de fleste! Ikke for at du snur ungen, men for at du skriver om det her. Snart kommer pekefingrene! Men du vet at dette er det faktisk ingen andre enn du og din familie som har noe med, så lenge det ikke bryter med lover og forskrifter? Håper det hjelper ungen og at du føler deg tryggere i trafikken
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 5. februar 2014 #11 Skrevet 5. februar 2014 Sønnen her ble snudd når han var 18 mnd, kastet opp for ingenting når han satt bakovervendt. Lillesøster er straks 2 år, og er nylig blitt snudd av samme grunn hun også, kjempe kjekt? Nei, men best for ungene og nervøse sjåfører. Nå bor vi så sentralt da, at vi kjører jo nesten ikke bil lenger.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #12 Skrevet 5. februar 2014 Jeg snudde de når de var rundt året. De er lange og satt vondt og fikk nakke og ryggsmerter. Ble da anbefalt av helsestasjonen å snu de. Men så var de også rundt en meter høye når de var halvannet år.. Anonymous poster hash: 88db9...b0f Har veldig vanskelig for å tro at en 1-åring ikke får plass til å sitte bakovervendt... 3,5 åringen her sitter fortsatt bakover, ikke noe problem! Anonymous poster hash: e0d62...6ce
Appelsinpiken Skrevet 5. februar 2014 #13 Skrevet 5. februar 2014 Hva legger du i kjas og mas da? Håper iallefall at du har svært gode grunner og at du velger et bestitest sete forovervendt.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #14 Skrevet 5. februar 2014 Jeg snudde de når de var rundt året. De er lange og satt vondt og fikk nakke og ryggsmerter. Ble da anbefalt av helsestasjonen å snu de. Men så var de også rundt en meter høye når de var halvannet år.. Anonymous poster hash: 88db9...b0f Har veldig vanskelig for å tro at en 1-åring ikke får plass til å sitte bakovervendt... 3,5 åringen her sitter fortsatt bakover, ikke noe problem! Anonymous poster hash: e0d62...6ce Kommer vel an på lengden dere det? Og det er ikke noe godt å sitte med bena oppunder haka, ikke klare å komme seg inn i bilen selv. Men har et barn som er liten av vekst ifht de andre. Hun satt aldri bakovervendt. Men for 14 år siden var det regnet som trygt å ha de i vognbagen med sikkerhetsnett i baksetet.. Anonymous poster hash: 88db9...b0f
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #15 Skrevet 5. februar 2014 at du velger et bestitest sete forovervendt. Ja, for det hjelper jo veldig hvis ulykken skulle være ute. Er kollisjonen kraftig nok, så brekkes mest trolig nakken samme hvor best i test setet er. Anonymous poster hash: bce0a...105
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #16 Skrevet 5. februar 2014 Jaja, denne debatten går alltid over stokk og Stein. Man kan vel ta en riktig avgjørelse for seg og sine får jeg håpe. Vi snudde eldste når hun var 5, og yngste når hun var to. Noen ganger er det forskjell på hvordan ungene takler det og. Men her inne skal man vel helst la bilen stå om man ikke kan ha barnet bakovervendt til de er 6 år. Anonymous poster hash: c6085...487
Appelsinpiken Skrevet 5. februar 2014 #17 Skrevet 5. februar 2014 Og nettopp derfor valgte vi sete med magepute istedenfor integrerte 5pubktsbelter. Nå var riktignok vår noe eldre, men hadde fortsatt ikke nådd vektgrensa til beltestol.
Øyne som ser!! Skrevet 5. februar 2014 #18 Skrevet 5. februar 2014 Du trenger ikke godkjennelse her inne og lovelig er det.
BareMas Skrevet 5. februar 2014 #19 Skrevet 5. februar 2014 Litt tidlig for popcorn, men shit au. Jag bjudar!Don't mind if I do! Håper du har poppa masse, dette blir action!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå