Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Svimmel Kvalm Klarer ikke gå riktig Feber Snørr Voldsom hodepine Vondt i ørene Vondt i musklene Hoste Vondt i halsen Hoho! Høres ut som jeg nesten har vært døden nær Er fortsatt svimmel (kjennes ut som jeg skal besvime når jeg går litt og jeg sjangler fortsatt), kvalm, har hodepine, muskelsmerter og snør. Men jeg klarer å være oppreist i sofa, se litt på tv og være litt på nett. Er det influensa eller en forkjølelse? Litt nysgjerrig for jeg kan ikke huske at jeg har hatt influensa før og lurer litt på om det er det jeg har hatt nå. Er på bedringens vei. Heldigvis! Anonymous poster hash: 3c55a...daa
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Høres mest ut som influensa. Anonymous poster hash: 6dff7...a4e
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 EN influensa varer i alle fall i 4-5 dager, hvor man er skikkelig syk.. Også henger den gjerne i i noen dager (eler uker) ekstra. Symptom kommer gjerne plutselig, og man har ikke "brygget" på den særlig lenge. EN kraftig forkjølelse likner veldig, men har ofte "bygget seg opp",- og man har gjerne lavere feber og sterkere forkjølelsessymptom hele veien.. Influensa har ofte mildere "snørr/hoste" ol under den verste feberen, mer kroppsvondt.. Influensa går gjerne over i forkjølelse, og passer man ikke på er det "lettere" og få bronkitt/lungebetennelse da om man har hatt influensa. Pga redusert immunforsvar. Anonymous poster hash: d67ec...543
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 EN influensa varer i alle fall i 4-5 dager, hvor man er skikkelig syk.. Også henger den gjerne i i noen dager (eler uker) ekstra. Symptom kommer gjerne plutselig, og man har ikke "brygget" på den særlig lenge. EN kraftig forkjølelse likner veldig, men har ofte "bygget seg opp",- og man har gjerne lavere feber og sterkere forkjølelsessymptom hele veien.. Influensa har ofte mildere "snørr/hoste" ol under den verste feberen, mer kroppsvondt.. Influensa går gjerne over i forkjølelse, og passer man ikke på er det "lettere" og få bronkitt/lungebetennelse da om man har hatt influensa. Pga redusert immunforsvar. Anonymous poster hash: d67ec...543 Kom kasta på meg på fredag og jeg har vært sengeliggende helt til i går kveld. Kanskje en kraftig forkjølelse? Uansett noe av det verste jeg har vært med på. Kan ikke huske sist jeg hadde så vondt i kroppen! Håper jeg blir helt frisk snart Anonymous poster hash: 3c55a...daa
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Det som skiller influensa fra forkjølelse er høyere feber og muskelverk ved influensa. Også at det kommer plutselig, som kastet over en som hun over skriver. Anonymous poster hash: de5ac...393
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå