Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 http://villapaprika.no/ Jeg synes så synd på han, stakkars mann. Anonymous poster hash: ebcb8...3e1
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Jeg kan bare ikke fatte at det er sååååå enkelt... Der har hun bodd med sin gifte mann... nå er det en ny mann som bor der... og alt er fryd og gammen... Er det virkelig sååååååååååååå enkelt.... Anonymous poster hash: a7322...5ef
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Jeg kan bare ikke fatte at det er sååååå enkelt... Der har hun bodd med sin gifte mann... nå er det en ny mann som bor der... og alt er fryd og gammen... Er det virkelig sååååååååååååå enkelt.... Anonymous poster hash: a7322...5ef Hun virker hyggelig... Men hadde aldri orket å bo i et sååå sinnsykt overmøblert hjem ALLE de putene.... Hjelpe meg Anonymous poster hash: a7322...5ef
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Jeg kan bare ikke fatte at det er sååååå enkelt... Der har hun bodd med sin gifte mann... nå er det en ny mann som bor der... og alt er fryd og gammen... Er det virkelig sååååååååååååå enkelt.... Anonymous poster hash: a7322...5ef Aaaaaaalt er mulig når det gjeldeeeeeeeer henneeeeeeeeee. Anonymous poster hash: ebcb8...3e1
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Stakkars unger, sier jeg Anonymous poster hash: 49150...e65
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #7 Skrevet 5. februar 2014 Herregud, dere dibbere har enda ikke skjønt at bloggen og butikken er jobben hennes. Selvfølgelig styler hun interiøret før hun tar bilder og legger ut på bloggen. Mange dumme dibbere gitt! Anonymous poster hash: ea5ce...32e
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #8 Skrevet 5. februar 2014 Herregud, dere dibbere har enda ikke skjønt at bloggen og butikken er jobben hennes. Selvfølgelig styler hun interiøret før hun tar bilder og legger ut på bloggen. Mange dumme dibbere gitt! Anonymous poster hash: ea5ce...32e Ja, du virker jo som orakelet selv Anonymous poster hash: f882e...3df
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #9 Skrevet 5. februar 2014 Herregud, dere dibbere har enda ikke skjønt at bloggen og butikken er jobben hennes. Selvfølgelig styler hun interiøret før hun tar bilder og legger ut på bloggen. Mange dumme dibbere gitt! Anonymous poster hash: ea5ce...32e Ja, du virker jo som orakelet selv Anonymous poster hash: f882e...3df I forhold til deg/dere, så ja! Ingen tvil om det. Anonymous poster hash: ea5ce...32e
Gjest MMJ Skrevet 5. februar 2014 #10 Skrevet 5. februar 2014 Har ikke følget med så mye på denne dama, men hun er jo litt "energisk" - litt ... tja, vanskelig å "sette i bås". Jeg er lett å sette i bås, jeg er en kjedelig A4! Jeg elsker andre mennesker som ikke er som meg. De litt rare, de spesielle, de man kan le litt av alene når man tenker på de kommentarene som ble gitt De menneskene liker jeg - i små mengder selvsagt (min mann er A4 som meg ). Har noen av de på jobb, fantastisk!
BareMas Skrevet 5. februar 2014 #11 Skrevet 5. februar 2014 Dama er sikkert hyggelig hun, mannen også(både ny og gammel), men jeg klarer ikke for mitt bare liv å lese bloggen hennes. Særskriving, særskriving, SÆR SKRIV ING!!!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #12 Skrevet 5. februar 2014 Det grenser jo til galskap å male stuen annenhver uke, bytte møbler hvert halvår, og bare snakke om hva som skal gjøres! Hun er en dårlig rollemodell sånn sett for barna sine. Og senga hadde vel knapt rukket bli kald før en ny mann var i den. Jeg har alltid likt Camilla, men mister litt respekt for henne nå... Anonymous poster hash: 3d55a...6aa
Mia_73 Skrevet 5. februar 2014 #13 Skrevet 5. februar 2014 Kan du ikke la være å tigge klikk HI? Skaff en interessant blogg da kommer lesere helt av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #14 Skrevet 5. februar 2014 Kan du ikke la være å tigge klikk HI? Skaff en interessant blogg da kommer lesere helt av seg selv. Jeg er IKKE villa paprika her self!! Så slutt med det a, det er blitt oppbrukt å hele tia skrive at alle som oppretter tråder om noen er dem selv. Get a life! Anonymous poster hash: ebcb8...3e1
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #15 Skrevet 5. februar 2014 Jeg er ikke så engasjert i denne vp debatten, mye hun får kritikk for er flisespikkeri. MEN jeg må få si jeg synes det er spesielt at en mann flytter ut, og en annen inn på 3mnd. Virker nesten som et bytte bare, den nye overtar hus, hjem og familie. Men igjen, bare et inntrykk av bloggen. Vet jo aldri hva som skjer. Dømmer ikke, men synes det er spesielt. Anonymous poster hash: ac70b...1d0
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #16 Skrevet 5. februar 2014 Jøsseball, dama er mer effektiv enn meg jo, det trodde jeg ikke var mulig! Jeg og mannen gikk fra hverandre etter 8 år uten drama eller problematikk, og vi har 50/50 løsning for sønnen vår på 6 år. Jeg ble sammen med min nåværende samboer et år etter, og jeg syntes det var litt vel raskt... Anonymous poster hash: d76ea...9de
Gjest cd0da Skrevet 5. februar 2014 #17 Skrevet 5. februar 2014 Trappa de skal lage var fin da! Spørs om ikke jeg ordner trappa i nye huset vårt slik for den må pusses opp
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #18 Skrevet 5. februar 2014 Hjelpes. Hva er det med dere sladder og slakt- damer her...! Anonymous poster hash: 25994...257
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #19 Skrevet 5. februar 2014 Fatter heller ikke hvordan den nye typen hennes orker og komme dit og overta Håkons plass på denne måten, rett etter bruddet. Hun og Håkon var jo tross alt gift noen år og hadde 2 barn sammen. Makan til hastverk... Anonymous poster hash: 0ee50...1e8
Mia_73 Skrevet 5. februar 2014 #20 Skrevet 5. februar 2014 Kan du ikke la være å tigge klikk HI? Skaff en interessant blogg da kommer lesere helt av seg selv. Jeg er IKKE villa paprika her self!! Så slutt med det a, det er blitt oppbrukt å hele tia skrive at alle som oppretter tråder om noen er dem selv. Get a life! Anonymous poster hash: ebcb8...3e1 La da være hele tiden å legge ut en link uten videre info. "Stakkars mann". Jaha? Jeg for min del er ikke interessert i hverken fotballfruen, Rannvig Hartheim (eller hva hun heter), villapaprika og andre rosabloggere, så jeg hjelper ikke til å holde deres næringsgrunnlag i live, nemlig min klikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå