Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #1 Skrevet 5. februar 2014 Hvor lang tid fra tilstopning av melkegang til betennelse? Halvparten av ene puppen er steinhard og gjør helvetes vondt. Får ikke ut melken selv om jeg prøver alle triks i boka. Vil ikke ha betennelse! Anonymous poster hash: 95f50...a37
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Aaauuu det er vondt! Det vil du bare ha 1 gang.. Husk å dekke godt til puppene dine, jeg fikk brystbetennelse på sommeren bare fordi jeg var ute i føn vind.. Fikk feber og harde pupper. Det var kjempevondt. Du bør gå til legen og mulig du får penecillin.. Tok en uke ca før jeg var bra igjen. God bedring Anonymous poster hash: d5355...822
Hjertefru Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Ingen regel på det. Jeg var ute to uker etter fødsel, det blåste litt og fikk harde klumper i puppen. Brukte massasje og varme og fikk vekk klumper. Pustet lettet ut, men etter to dager fikk jeg skikkelige smerter når baby tok sugetak. Spurte helsesøster om råd, men hun hadde ingenting å komme med. Pratet bare om sugeteknikk og så videre. Jeg visste jo at sånn skulle det ikke være.... Har tre fra før. Samme natt ble jeg skikkelig dårlig med feber. Fikk antibiotika neste dag og ble bedre med en gang. Det som er viktig hvis du får betennelse, er at du trenger bredspektret antibiotika. Tror jeg fikk noe som heter dalacin. Men håper du slipper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå