Gå til innhold

Hjelp! Synes jeg kjenner SPARK!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I 2 timer nå har jeg kjent noe som minner fryktelig om babyspark... Kjenner 3-10 etter hverandre 6 ganger ca. Men jeg kan da vel ikke være gravid igjen?!?

Min sønn er 8 mnd. Gått på cerazette men byttet til Yasmin denne mnd. fordi jeg ikke har hatt mensen med cerazette. Kun hatt sex der han har hatt utløsning inni meg 3 ganger etter fødsel. Så hva er liksom sjansen for å være gravid igjen tenker jeg... Tok graviditetstest nå som er negativ. Men vil den vise positiv dersom en er så langt på vei at baby sparker?

Har dere erfaring med magekramper ved bytte av P pille? Er så rart at disse krampene er lokalisert samme plass til venstre under navlen...

Anonymous poster hash: 21a3f...c49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantomspark? Jeg hadde mye av det i to år etter fødselen. Det er nok bare luft som flytter på seg, men fordi spark i magen ligger så friskt i minne kjennes det ut som spark :-)

Skrevet

Tror du? :) men så rart de ikke går bort etter flere timer. Rare greier :/

Skrevet

Kalles fantomspark og er ikke uvanlig. Men for all del kan du være gravid, men ikke sannsynlig at du kjenner ekte spark før du har fått andre tegn på graviditet. Har du tatt test og den er negativ så er det såkalte fantomspark.

Jeg hadde det selv og det kunne vare 1 år etter fødsel.

Anonymous poster hash: b52ac...a3b

Skrevet

Leamus i musklene dine.

Skrevet

Du er nok ikke gravid :-)

Anonymous poster hash: c0438...6aa
Skrevet

Da yngste barnet mitt var 1 år kjente jeg også plutselig noe som minnet om sparking i magen. Jeg tenkte bare det var fantomspark siden jeg hadde gått på prevansjon... og faktisk ikke fått menstruasjon tilbake etter forrige fødsel ( hadde gått to år til den var tilbake etter de første fødslene mine)

Magen min var uforandret, og jeg hadde NULL symptomer på graviditet. ..mrn jeg tok meg en tur til legen etter et par dager. Legen kjente på magen min og sendte meg rett til ultralyd... Og riktig nok, der var det en liten som hadde gjemt seg i fem måneder! :-)

Med de andre barna hadde jeg masse symptomer, stor mage osv... denne gangen var det virkelig ingenting.

Ta en tur til legen du! Det kan være fantomspark. .men jeg har erfaring med at det lønner seg å sjekke! ;-)

Lykke til!

Anonymous poster hash: 31ee0...de3

Skrevet

Kjenner de enda sånn av og på... Hatt en del magekramper etter fødsel men dette kjennes annerledes ut. Får se om det går over... Tenker at en neg graviditetstest er et ganske sikkert tegn på at jeg ikke kan være gravid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...