Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Har aldri smakt, og ble så fristet da jeg så på kake krigen. Anonymous poster hash: 7e14a...b7e
PrinsesseHengepupp Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Google "kvæfjordkake + plassen du bor", så får du kanskje opp noe? Den lages forøvrig i to varianter originalt sett, enten med romkrem eller vanilje. Jeg foretrekker sistnevnte.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Enkel å lage selv Google oppskriften - alltid en hit den kaken i familien min Anonymous poster hash: d80ff...d39
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Hjemmelaget smaker mye bedre enn bakeribakt. Kvæfjordkake er velddig enkel å bake selv Anonymous poster hash: 5a9e9...831
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Her jeg bor (selvfølgelig i nærheten av kvæfjorden da) selges det både på bakeri, cafe og i småpakker på matbutikken. Har du sjekka i kakedisken på Rema?Selv synes jeg kaken er oppskrytt og har ikke noe sansen for den, men igjen er den bedre enn mange andre kaker. Og som hun over her sier, så er den mye mye bedre med vanilje - synes jeg Anonymous poster hash: b3320...e7a
PrinsesseHengepupp Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 Vi bor faktisk i Kvæfjord, og jeg må ærlig innrømme at jeg aldri har bakt den selv, til tross for at den er både enkel og god. Kanskje jeg må prøve. Men greia er jo at her er den mer vanlig enn vafler, så man blir kanskje litt lei etter hvert
Mamma&skatt Skrevet 5. februar 2014 #7 Skrevet 5. februar 2014 syns den kaka ligner på verdens beste, er det den samme?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #8 Skrevet 5. februar 2014 kaken gåt også for navnet verdens beste, hør med ditt lokale bakeri. Anonymous poster hash: 9297c...922
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå