Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Her i huset sliter vi med tørr og sår hud så vi har kuttet skyllemiddel. Desverre har dette ført til veldig stive og harde klær. Strømpebuksene sliter jo på huden når jeg prøver å dra den på barna. Trenger derfor noe naturlig og parfymefritt som mykner opp klærne, og gjerne tilsetter en god og naturlig duft. Har prøvd blenda parfymefri skyllemiddel men den fikk klærne til å lukte tiss. Eddik mykner klærne men stinker noe forferdelig... Noen tips? Anonymous poster hash: 7b6fc...8de
super* Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 http://www.designstjerner.no/products/durance-tymykner-cotton-flower
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Jeg bruker som regel ikke tøymykner, men i perioder bruker jeg hvit eddik og tilsetter noen dråper lavendelolje. Anonymous poster hash: 61dde...cd7
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Har atopisk eksem og bruker sensitiv. Den tåler jeg. Parfymefri men tøyet blir mykt. Anonymous poster hash: 75418...f7d
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Tørketrommel bruker vi og det får tøyet mykt. Barn atopisk eksem og kan ikke ha skyllemiddel. Anonymous poster hash: fe813...a79
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 Tørketrommel er genialt! Ikke bruk noe i klærne for ta de skal lukte godt om du har allergikere/eksembarn. det er forferdelig. At klærne er en stive er en vanesak, og gjør i alle fall ikke problemet verre, slik tøymykneren gjør. Og ikke bruk neutral, det er juks og fanteri. Bruk Blenda eller apotekvarer. Anonymous poster hash: ff367...1a9
☆☆☆ Skrevet 5. februar 2014 #8 Skrevet 5. februar 2014 Brukar parfymefritt, både pulver og skyllemiddel. Kleda har aldri lukta bedre (dvs ingen ting). Brukar du parfyrmert pulver kan det kanskje forklare lukta etter ein omgang parfymefritt skyllemiddel.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #9 Skrevet 5. februar 2014 Eddik! Tar dårlig lukt og fjerner såperester og kalk i klærne som ellers gjør de stive. Genialt! Bruker kanskje en ss per vask ca - på samme måte som skyllemiddel. Og nei, det lukter ikke eddik av klærne Anonymous poster hash: cdb37...830
**snuskeluska** Skrevet 5. februar 2014 #10 Skrevet 5. februar 2014 Tørketrommel er genialt! Ikke bruk noe i klærne for ta de skal lukte godt om du har allergikere/eksembarn. det er forferdelig. At klærne er en stive er en vanesak, og gjør i alle fall ikke problemet verre, slik tøymykneren gjør. Og ikke bruk neutral, det er juks og fanteri. Bruk Blenda eller apotekvarer. Anonymous poster hash: ff367...1a9 Beklager å kuppe tråden. Men hvorfor er Neutral juks og fanteri? Vi har atopisk eksem og bruker Neutral vaskepulver. Er Blenda Sensitiv bedre?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #11 Skrevet 5. februar 2014 Tørketrommel er genialt! Ikke bruk noe i klærne for ta de skal lukte godt om du har allergikere/eksembarn. det er forferdelig. At klærne er en stive er en vanesak, og gjør i alle fall ikke problemet verre, slik tøymykneren gjør. Og ikke bruk neutral, det er juks og fanteri. Bruk Blenda eller apotekvarer. Anonymous poster hash: ff367...1a9 Beklager å kuppe tråden. Men hvorfor er Neutral juks og fanteri? Vi har atopisk eksem og bruker Neutral vaskepulver. Er Blenda Sensitiv bedre? Dette lurer jeg og på? Hvor har du dette fra? Har brukt neutral i mange år pga eksembarn. Anonymous poster hash: dbc44...0dd
X10ne Skrevet 5. februar 2014 #12 Skrevet 5. februar 2014 Har du prøvd Comfort Sensitiv? Den er ikke parfymefri, men parfymen er mildere enn de andre jeg har prøvd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå