Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Hvor lang tid før dere får regning. Fikk varer levert her hjemme for 1,5 mnd siden og har ikke fått regning enda... Anonymous poster hash: e88a9...34e
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #2 Skrevet 5. februar 2014 Ca 1, 5 til 2 måneds:-) Anonymous poster hash: ba6b1...a28
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #3 Skrevet 5. februar 2014 Ok. Takk for svar. Da er de bare litt trege da! Anonymous poster hash: e88a9...34e
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Det pleier å komme med en gang hos oss, men vi har fått proffkonto. Mulig det er noe annet enn vanlige privatkontoer. Uansett ville jeg undersøkt, jeg gikk glipp av en regning en gang (den var veldig stor da) og fikk et rentekrav på 22000 ved siden av.......... Heldigvis fikk jeg det slettet, for de trodde på meg når jeg sa den var borte i posten, men det var nok kun pga relasjonen vi har til den maxboen. Anonymous poster hash: fa579...4c1
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Det pleier å komme med en gang hos oss, men vi har fått proffkonto. Mulig det er noe annet enn vanlige privatkontoer. Uansett ville jeg undersøkt, jeg gikk glipp av en regning en gang (den var veldig stor da) og fikk et rentekrav på 22000 ved siden av.......... Heldigvis fikk jeg det slettet, for de trodde på meg når jeg sa den var borte i posten, men det var nok kun pga relasjonen vi har til den maxboen. Anonymous poster hash: fa579...4c1 Uff rentekrav vil jeg ikke ha. Dreier seg om ca 50.000, så det ville jo blitt litt. Men har vært inne på min Maxbo konto og det er heller ikke ført opp noe der enda. Da kan det vel ikke være registrert i systemet enda? Anonymous poster hash: e88a9...34e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå