Gå til innhold

Barn og hosting - Hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har gode råd når barnet hoster og hoster og spesiell etter det har lagt seg!?

Hva hjelper hos deg?

Anonymous poster hash: 1b462...24a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hev hodeenden av senga. Stable noen bøker under beina fremme:-)

Skrevet

Kaldt på rommet, ligge høyt med hode, varm solbær saft 👍 så ett glass med peppermynte olje i vinduet 😊

Anonymous poster hash: 69053...7f6

Skrevet

Heve hodeenden av sengen,gi vann, ellers ville jeg ventet til i morgen å gi saltvansløysning gjennom nasen ikke behagelig men effektivt :)

Anonymous poster hash: 6bfd3...b12

Skrevet

ha hodet høyt... (pute eller klosser under sengen på hodeenden.. ) ha det kaldt i rommet... Holde hodet over vanndamp med håndkle før sengetid...sjekke for allergier (støvmidd, dyr osv).. 

Desverre plaget av dette med mini selv. Kom etter vaksinering, og har vært kronisk siden. Eneste som hjelper er å sitte oppreist og å ikke kjøre seg helt ut i barnehagen...

Anonymous poster hash: ce6e5...74f
Skrevet

OG FOR ALL DEL : IKKE GI MELK ELLER MELKEPRODUKTER!! SVÆRT SLIMDANNENDE! SPES IKKE FØR SENGETID!

Anonymous poster hash: ce6e5...74f
Skrevet

Tusen takk for mange fine råd, som vil prøve : )

Skrevet

Skrell og del en løk, legg den i en skål og hell kokende varmt vann over. Stell på rommet, helst under senga om det går. Mange sier at det hjelper! Vi har samme hosteproblem, men ikke rukket å prøve enda, de slutta plutselig å hoste, ingen aning om hvorfor...

Anonymous poster hash: aad40...cb0

Skrevet

Hi her

Jippi! Vi fikk en natt med søvn!!! Tusen takk for alle innspill. Jeg skal notere ned alt av tips her.

Da jeg var som mest desperat ved midnatt, så foruten bisolvon, mye drikke, og hostemixtur. Så ble saltvann prøvd og det å ligge høyt med overkroppen. I natt hentet jeg bare en litt tykk pute fra Sofaen en som ligger ved armlene. Det gjorde at barnet klarte å ligge høyt.

Tusen, tusen takk : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...