Gå til innhold

Hvorfor begynne jeg ikke å gråte snart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2013 er det verste året jeg har vert borti 😞 men jeg har så mye følelser inni kroppen som ikke vil ut !! Jeg stenger det inne føler det ut som, men jeg vil så gjerne gi slipp på alle tankene. 2013 mistet jeg begge besteforeldrene mine som sto meg nær, mistet beste kompisen min i ei ulykke, en venn som var ALT for meg! Vi var nesten som mann og kone ❤️ Tlf ringte til meg hver kveld og han ville fortelle om dagen sin. Nå ringe aldri den tlf mer 😞 det er sårt. Mistet huset i brann, datra vår på 7 mnd er medfødt med astma, så måtte selge begge hundene våres pga det. Hvorfor kan ikke jeg bare legge meg ned å gråte slik jeg får alt ut???

Anonymous poster hash: a6aa0...8d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke noe svar til hvorfor du kke klarer å gråte. kanskje det bare har blitt for mye? men en stor klem fra meg iallefall!

Anonymous poster hash: 10c62...9fd
Skrevet

Huff..sender deg en klem! Håper du finner en måte å takle alt sammen på!

Anonymous poster hash: 67400...864

Skrevet

Du trenger noen å snakke med, sette ord på følelsene dine for de må ut. Stenger du de inne og fortrenger de slik du gjør nå over til vil de komme tilbake i en sterkere form som jeg er redd vil slå deg helt ut.

Har du tatt kontakt med fastlegen din for å høre om du kan bli henvist til psykolog?

Det bygger seg opp og du har opplevd veldig mye vondt, da er det medisin å snakke ut, gråte, reagere, hyle og skrike og "tømme" seg slik at alle følelser du har inni deg får utløp og du skal sørge slik at du kan starte å "leve og puste fritt " igjen og det gjør du ikke så lenge du har "alt" innestengt inni deg. Sender deg en god klem og vil bare si at om du trenger noen å snakke med så send meg gjerne en Pm. <3

Gjest lillehi
Skrevet

Sender mange gode klemmer din vei❤💐🌹

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan går det med deg Hi? Tenker på deg og lurer på om du har fått noe hjelp og ting er blitt bedre..

Skrevet

Kanskje det er kroppens måte å forsvare seg selv på. At du rett og slett ikke har klart å ta det innover deg enda, fordi et er tyngre enn du kan bære.

Anonymous poster hash: 63260...097

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...