Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 møtte en veldig hyggelig mann i helgen, men tror jeg har gjort noe litt dumt... føler meg egentlig som en fjortis som skriver nå, men kjemien var så god.. det var deilig å føle noe for en gangs skyld... jeg har som sagt liten erfaring med menn i denne elektroniske tidsalderen etter som jeg ble etablert for 15 år siden og facebook ikke fantes. jeg sendte han en melding på facebook (ikke venneforespørsel og så det er sagt en veldig uskyldig melding), og kom i ettertid på at det selvfølgelig havner i annet-innboksen. denne har han tydeligvis ikke sett. det kommer iallefall ikke opp at han har sett den. han har ikke kontaktet meg, som sannsynligvis er et hint om at følelsene var enveis. men nå står jeg her og tenker at det er jo fryktelig dumt å sende han en venneforespørsel nå. da ser han jo at jeg sendte han en melding for noen dager siden og jeg virker desperat. men sender jeg det ikke så kanskje han ikke ser meldingen jeg sendte noensinne. og så på den andre siden ville han vel sendt noe til meg om han virkelig var interessert? gud, det føles som jeg er fjorten år igjen, men hva gjør jeg???? Anonymous poster hash: 5a263...147 Anonymous poster hash: 5a263...147
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Ring ham og snakk med ham i steden for Meldinger her og der kan så fort misforstås eller overses eller overtolkes. Ring ham Anonymous poster hash: a749a...474
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Send en sms eller ring Anonymous poster hash: ef07e...3a6
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 takk for svar:) men har jo strengt tatt ikke utvekslet nummer med han... virker jeg ikke litt stalker da? HI Anonymous poster hash: 5a263...147
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå