Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 I sommer flyttet vi inn hos foreldrene mine og der bodde vi frem til siste uken i desember ca. Vi pusset opp et hus og hadde ingen tv eller nett dette halvåret. Fikk regning i august for halvåret 2013 for NRK lisens. Jeg ringte og det var greit vi ikke betalte. Så fikk vi en Mail om at vi kunne sende inn en slags klage på det. Vi sendte bare inn en Mail på at vi hverken hadde tv eller nett, eller plass å bo før over jul og lurte da på om vi da skulle bet lisensen. Så kom det enda en Mail en stund etterpå om at vi måtte sende inn noe mer dokumentasjon osv men husker ikke hva da alle mailane mine forsvant. Glemte hele greien og kom plutselig på dette idag. Får vi ny regning for 2014 eller hva skjer? Tv og nett i nye huset fikk vi 20 desember. Anonymous poster hash: 1e0fa...e15
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Hvorfor ikke spørre NRK i stedet for å spørre her? Anonymous poster hash: 61fdd...a30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå