Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Og hvor lenge kan du bruke den samme bhen i strekk før du bytter bh/legger den til vask? Anonymous poster hash: 3e962...8a0
Gjest Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Skifter Bh 2 ganger i uken, og treningsbh`n hver dag
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Vasker den sån en gang pr mnd, men så bruker jeg den bare av og til i spesielle anledninger. Anonymous poster hash: cc082...815
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Skifter bh annenhver gang jeg dusjer Anonymous poster hash: c9add...8ad
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Bytter vanlig bh annenhver dag (om sommeren hver dag) og treningsbh hver trening. Anonymous poster hash: b3e38...d43
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 tja har ikke en fast greie på det men tipper jeg bruker en bh ca 3 dager. Ikke noe lenger i alle fall. Anonymous poster hash: e82f4...653
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #7 Skrevet 4. februar 2014 Bruker bh'en bare en gang før jeg vasker den. (Ammer) Anonymous poster hash: 67299...c88
Edelweis Skrevet 4. februar 2014 #8 Skrevet 4. februar 2014 En eller to dager. Ammer så det blir litt lekkasjer innimellom. :-)
klishe89 Skrevet 4. februar 2014 #9 Skrevet 4. februar 2014 Vanlig BH blir brukt 2 ganger maks. Sportsbh som bare trenes i vasker jeg hver fjerde gang.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #10 Skrevet 4. februar 2014 Noen som bare vasker den/de en gang i måneden eller noe? Leste nettopp en artikkel om hvor mange som faktisk vasker bhene sine så sjeldent, og tilogmed enda mer sjeldnere enn det! Anonymous poster hash: 3e962...8a0
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #11 Skrevet 4. februar 2014 Noen som bare vasker den/de en gang i måneden eller noe? Leste nettopp en artikkel om hvor mange som faktisk vasker bhene sine så sjeldent, og tilogmed enda mer sjeldnere enn det! Anonymous poster hash: 3e962...8a0
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #12 Skrevet 4. februar 2014 Anonym her nå ja! Kanskje en eller to ganger i året? Har bare en. Anonymous poster hash: 16efd...48e
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #13 Skrevet 4. februar 2014 Anonym her nå ja! Kanskje en eller to ganger i året? Har bare en. Anonymous poster hash: 16efd...48e Hvorfor det? Anonymous poster hash: 67299...c88
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #14 Skrevet 4. februar 2014 Det går minst en måned mellom hver gang - men bruker ikke samme bh hele den tiden. Det vil si jeg har tre-fire bher som jeg rulerer på ut i fra hva slags klær jeg har på. Treningsbh vaskes oftere, men lukter på de først. Lukter det svette går de rett i vask, men ofte kan jeg bruke den to-tre ganger før vask. Anonymous poster hash: 73a8f...bee
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. februar 2014 #15 Skrevet 4. februar 2014 Hvis jeg ikke svetter eller av andre grunner bytter så tar jeg ren annen hver gang jeg dusjer. Dusjer enten hver dag eller annen hver dag, noen ganger hver 3. dag om jeg er for syk til å orke og bare ligger. Da bytter jeg som regel uansett.
E.E.E. Skrevet 4. februar 2014 #16 Skrevet 4. februar 2014 Dusjer morgen og kveld, tar så klart ny etter hver dusj. Har ikke pupper......mer jur.....hjalp ikke spesielt etter å ha fått tre unger heller, he, he.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #17 Skrevet 5. februar 2014 Skifter 1-2 ganger i uken. Dusjer hver dag, men behøver ikke ny bh hver dag. Anonymous poster hash: 9491d...e52
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #18 Skrevet 5. februar 2014 har mange. så bytter ofte & vasker 4-5 stk samtidig. har alltid en svart & en hvit liggende ren sån at det alltid finnes en å ha under litt gjennomsiktige topper. Anonymous poster hash: 89c9a...c1f
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #19 Skrevet 5. februar 2014 Hvorfor vasker dere så ofte? Mine lukter ikke vondt etter 1 uke engang. Jeg vaske de kanskje en gang i måneden. reningsbh etter hver joggetur. Anonymous poster hash: dfab7...311
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #20 Skrevet 5. februar 2014 Aldri. Kanskje litt oftere enn aldri, men så godt som aldri. Lukter ingenting. Anonymous poster hash: 34683...3f1
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #21 Skrevet 5. februar 2014 Hadde digre pupper før,da skiftet jeg hver dag. Svetter mer under de da. Nå bruker jeg den tre ganger hvis ikke jeg har svetta mye (om sommeren) Anonymous poster hash: 4ce84...055
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #22 Skrevet 5. februar 2014 Skifter daglig (og dusjer daglig).... det er et kroppsnært plagg i nærheten av armhulen. Å ikke skifte daglig er like utenkelig som å ikke skifte truse i min verden Anonymous poster hash: f0451...c85
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #23 Skrevet 5. februar 2014 Vaskes kanskje en gang i måneden - annenhver måned. Har bare to stykker, og det varierer hvilke jeg bruker avhengig av slags tøy det går i. De lukter aldri vondt, men blir litt slappe i fisken. Anonymous poster hash: 37f5f...a56
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #24 Skrevet 5. februar 2014 Før vasket jeg de kanskje en gang i mnd, men nå har jeg faktisk hvert på bh-kurs (ja tenk) og lært hvor mye døde hudceller o.l som blir liggende igjen i bh'en. Så nå vasker jeg de etter to gangers bruk på finvask uten skyllemiddel (også lært på kurset ) Anonymous poster hash: 276d4...2eb
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #25 Skrevet 5. februar 2014 Æsj så mange urenslige damene her, dere vet at det blir store kolonier av bakterier som lever av døde hudceller på bh'ene deres når dere vasker de så sjeldent? I tillegg kan det tiltrekke seg andre små skadedyr som midd... Anonymous poster hash: 67299...c88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå