Gå til innhold

Tips til å få mer energi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gi meg ditt beste tips!

Er alene med 3 barn, eldste er 13, så innimellom passer han søsknene etter de har lagt seg, så beg kan gå tur. Ikke ofte. Kanskje en gang i uka. Har alle 100%. De vil ikke på barnevaktordning på treningssenter da de er skeptisk til andre enn meg etter at faren dro fra de.

Er blitt sykmeldt fordi jeg er utslitt, men savner jobben og elsker å jobbe, så vil bare få energien opp og komme meg i gang igjen. Er så lei av å ikke orke å stå opp og legge meg og sove så fort alle barn er der de skal på morgenen. Sove til klokka 15, lage middag og så hente de minste. Jeg sover jo bort livet mitt. Er litt desperat og utålmodig. Vært sykmeldt i 5 uker og energien har ikke økt en millimeter..

Anonymous poster hash: 3887d...68c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du fått sjekket opp at du ikke mangler noe? Få sjekket jern osv hos legen hvis du ikke har gjort det. Hvis alt er i orden, så er det lurt å presse seg til å gjøre noe hver dag. Start med å gå en liten tur etter at barna har gått om morgenen, så får du kanskje litt mer energi og orker å gjøre litt mer etterhvert. Ikke ha for store forventninger til deg selv i begynnelsen, bare begynn med de små tingene.

Anonymous poster hash: e37c1...456
Skrevet

Har du fått sjekket opp at du ikke mangler noe? Få sjekket jern osv hos legen hvis du ikke har gjort det. Hvis alt er i orden, så er det lurt å presse seg til å gjøre noe hver dag. Start med å gå en liten tur etter at barna har gått om morgenen, så får du kanskje litt mer energi og orker å gjøre litt mer etterhvert. Ikke ha for store forventninger til deg selv i begynnelsen, bare begynn med de små tingene.

Anonymous poster hash: e37c1...456

Mangler litt jern, litt b vitamin og d vitamin. Resten av prøvene er det ikke kommet svar på ennå. Går litt innimellom, men da blir jeg ennå mer trøtt, så jeg må gå om kvelden for å ikke "forsove" meg til å hente barna. Tar tilskudd for det jeg mangler, men synes ikke det hjelper noe. Fikk høre her om dagen at jeg ser ut som et levende lik...

Skrevet

Lese bøker vedrørende endring av tankemønster. Det har hjulpet meg!

Evt oppsøke en psykolog eller terapeut som arbeider på denne måten.

Anonymous poster hash: 6c674...395

Skrevet

Det virker så langtekkelig. Vil liksom at det skal snu nå. Eller helst i går.. Hjelper ginseng?

Skrevet

Flere tips? Helst i form av vitaminer/kosttilskudd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...