Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Ble det noe forskjell på huden? Varmer de like godt som ulla? Og hvordan er det om bambusklærne blir våte? Ser at ulla tørker ut huden til barna mine Anonymous poster hash: a63a1...33d
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Jeg har ingen erfaring selv, men jeg har en venninne som sier at det varmer godt. Hun unngår ull. Anonymous poster hash: 21d5e...29a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Har ikke kommet så langtå få kjøpt inn bambus undertøy men satser videre på det, så når minsten vokser ut av de klærene nå så blir det bambus. Har det i drakt og trøye. Utrolig kvalitet, myk og behagelig Anonymous poster hash: adb0e...742
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Har ikke svar på spm ditt, men vil bare si at jeg har byttet ut bomullshåndklærne med bambus. Love, love, love it!!! Anonymous poster hash: f31e2...83b
Tordensky Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Har byttet ut pysjen i ull med en i bambus og den er varm og herlig. Null reaksjon på huden nå. Ullundertøyet er fremdeles Devold Active Baby som ikke er ull innerst. De er så god at vi ikke har byttet dem ut enda.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #7 Skrevet 5. februar 2014 Hvor kjøper man bambusklær ? Skulle spørre om det samme Lurer også på pris Anonymous poster hash: 90492...038
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå