Gå til innhold

Noen her som har vitnet i en rettsak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er advokat/vært mye i rettsaler...? Jeg skal vitne i en rettsak og jeg lurer rett å slett på hvordan jeg skal kle meg?? Ja, sikkert banalt, men likevel lurer jeg på dette...

Anonymous poster hash: 117d4...ecb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vitna i min egen rettsak. Hadde på meg svart bukse og vanlig genser. Var 15 da så hadde nok kledd meg litt annerledes nå

Skrevet

Jeg er meddommer i tingretten og de fleste vitner kommer i vanlige klær (mange av dem kommer jo i arbeidstiden). Greit å se ok ut, men du trenger ikke pynte deg.

Anonymous poster hash: 8ebae...9c9
Skrevet

Var vitne for far i en barnefordelingssak. Tok på meg rene, hele, pene klær. Klær jeg ellers ville gått i på jobb (kleskode)

Anonymous poster hash: 0715d...b6b

Skrevet

Jeg var vitne. Hadde på meg vanlige klær. Olabukse og genser. Kom rett fra jobb og skulle rett tilbake til jobb.

Anonymous poster hash: c31d1...a16
Skrevet

Flott, takk skal dere ha! Det var en "bekymring" mindre med tanke på rettsaken ;)

Skrevet

Jeg har vitnet to ganger. Valgte litt penere klær enn jeg ellers bruker i jobb. Svart penbukse, bluse og dressjakke.

Anonymous poster hash: 2db98...923

Skrevet

Har vært meddommer i tingrett og lagmannsrett i mange år. Vanlige "jobb"-klær holde i massevis. Helt og rent og pent. Litt respekt for retten skal man ha, man stiller ikke i joggis eller hullete dongeribukser.

Anonymous poster hash: d8e44...eae

Skrevet

Har vært vitne i 2 rettsaker, kledde meg i vanlige klær :)

Anonymous poster hash: 9e931...0ff
Skrevet

Har vitnet 2 ganger, måtte gå fra jobb så jeg var normalt pent kledd. Helt ok det :)

Anonymous poster hash: 9eb31...570

Skrevet

Da funker en mørk dongeribukse og en litt fin genser.. :)  Så skoa,da... Typisk meg å tryne skikkelig hvis jeg skal gå med høye heler... Så utrolig teite ting å tenke på!!! :blink:

Skrevet

Jeg og en kollega vitnet, midt i arbeidstid, så dro i uniform.

Da mannen vitnet kledde vi oss begge litt mer ordentlig enn vanlig.

Dress-skjorte på han, enkle og ammevennlige klær på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...