Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Hjelp jeg er så sjalu på fortiden til kjæresten min. Liker datteren hans veldig godt, men hater tanken på at han deler henne med en annen..at de har gjennomgått svangerskap, fødsel osv sammen. Vet at dette er helt absurd- gi meg en "oppstrammer" så tankene mine snur ! Anonymous poster hash: ac67b...d90
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Synes ikke det er absurd. Selv kunne jeg ikke blitt sammen med en med barn fra før, hadde ikke orket det, ville tenkt på det samme som deg, det hadde ikke gått i lengden. Men hvis han er drømmemannen må du tenke på at dette er fortid og at forholdet deres er over. Han har valgt deg og det er deg han vil skape nye minner sammen med. Anonymous poster hash: c5272...3ea
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Det er en grunn til at de ikke er sammen og det er en grunn til at det er akkurat deg han er sammen med.. Ville ikke latt fortiden ødelegge for dere, for det er det som kommer til å skje hvis du ikke kan temme sjalusien din. Det er DITT valg. Anonymous poster hash: eff89...306
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå