Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Snakker rundt 40 kg... andre som har klart det og hvordan gjorde dere det? Anonymous poster hash: e099a...882
midgard Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Har ikke gått ned så mye, men jeg hadde 15 kg jeg skulle ned - nå er jeg over 10 kg lettere. Jeg hadde ikke trent på ca 4 år, så jeg bestemte meg for å begynne å trene 2 ganger i uka. Valgte treningssenter med barnepass (er alene). Fikk med meg en veninne og så var vi i gang. Nå har vi holdt på snart et år og som sagt har jeg gått ned over 10 kg, har ikke gort noe med kosten for jeg elsker god mat - men spiser nok litt mindre... Jeg trener spinning, løping og styrke. Jeg har hele tiden hatt fokus på at jeg skulle i bedre form, orke mer og få mer energi - slankegreiafokus droppet jeg. Og jeg sa høyt at målet er å bli i bedre form. Jeg har egentlig alltid trent og har nå funnet tilbake til treningsgleden, det gir meg energi og jeg føler meg bedre. Så om jeg skal gi deg råd så få med deg en vennine, gjør avtaler og hold dem. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Det er så enkelt og så vanskelig på samme tid, for du VET nok hva du må gjøre.. Det er kun en ting som fungerer over tid - kutte ned på inntak og øke på aktivitet... Jeg er selv på vei ned i vekt, har gått ned 15 kg fra da jeg var på det største men har enda litt over 20 kg igjen.. Bruker lifesum appen og registrer alt jeg spiser og trener 3-4 dager i uken... Det som er vanskelig er å bestemme seg for å gjøre det og GJØRE det, og å gjøre det over tid... Jeg har prøvd mange ganger tidligere men jeg har alltid latt det skli ut etterhvert og sluttet å holde oversikt over inntak og da har det sakte men sikkert blitt mer usunn mat og mer snop i helgene.. Denne gangen har jeg bestemt meg for å ikke gi slipp og fortsette registrering helt ned til der jeg skal være OG videre inn i stabiliseringsfasen... Det er litt kjedelig og det tar tid men jeg ser at det er det som må til for å holde helt i mål.. Har Stå på - dette klarer du - bare GJØR det!!!!!!!!!!!!!!!! Anonymous poster hash: c5469...3e6
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #4 Skrevet 5. februar 2014 Tusen takk for svar Jeg skal sjekke ut den appen. Kjekt å høre litt erfaringer.. jeg er så redd for å gå ned og gå opp igjen.. hater å slite så fælt med dette.. var slank før.. nå ser jeg ikke ut! HI Anonymous poster hash: e099a...882
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #5 Skrevet 5. februar 2014 Som mange andre har du sikkert ikke oversikt over hvor mange kalorier du faktisk spiser. Jeg begynte på grete roede kurs og fikk meg en skikkelig oppvekker! Jeg liker ikke telle kalorier men gjorde det i begynnelsen for å lære meg hva og hvor mye jeg kan spise for å gå ned i vekt. Etterhvert kunne jeg da bedømme uten vekt og telling hvor mye mat jeg trenger. Anbefales! Og nå har jeg snart kommet ned til en normalvektig bmi, tenk det!!! Anonymous poster hash: 806ca...593
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #6 Skrevet 5. februar 2014 Det å gå ned i vekt er veldig enkelt. Er mye vanskeligere å holde vekta når man er fornøyd (synes jeg i allefall). Jeg har gått ned 34kg på et drøyt år. Startet med kostholdet. Kuttet brød, potet, pasta, smør, melk (er laktoseintolerant). Og spiste mindre porsjoner. Knekkebrød istedet for brød. Smoothie på kveldene/etter trening. Startet treningen i sommer. Fjellturer 3- 4 ganger pr uke. Startet med spinning og styrketrening på studio når det ble vinter. 3-4 ganger pr uke. Skal ned ca 7 kg til før jeg er fornøyd. Og det er disse siste kiloene jeg sliter mest med. Lastet ned shape-up appen og registrerte alt inntak i starten. Fikk meg en skikkelig vekker ang kalorier! Etterhvert lærte jeg meg sånn ca hva kaloriinnholdet i måltidene var. Anonymous poster hash: bb19c...499
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2014 #7 Skrevet 5. februar 2014 Ja, en ting til. Jeg drikker ikke kalorier. Kun vann, te med sukett og kaffe. Bruker litt juice i smoothiene, men det er kanskje en dl pr dag. I tillegg spiser jeg godteri bare en dag pr uke. Tror det er viktig å ikke nekte seg noe. Da sprekker iallefall jeg. Men litt sjokolade eller potetgull/popcorn på en lørdag en lov Anonymous poster hash: bb19c...499
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå