Gå til innhold

Tips til bøker om psykopati/ personlighetsforstyrrelser..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har klart å komme meg ut av et forhold hvor jeg er sikker på at mannen er psykopat. I allefall scorer han høyt på testene og når han nå fikk ny dame samme dag som jeg sa at han ikke kom til å få meg tilbake, så ble mistankene ytterligere forsterket. Han drev altså å terroriserte meg i ukesvis samtidig som han fanget en annen dame i nettet sitt. Jeg grøsser. Men føler meg så skadet at jeg må begynne å alvorlig jobbe med meg selv.

Noen som har tips om bøker innen dette emnet? Jeg tenker da spesielt på andre bøker enn Sjarmør-offer-tyrannboken. Den har jeg lest..

Anonymous poster hash: e31ed...be1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke tilfeldigvis han jeg prøver å komme meg ut av forholde med nå? Hørtes veldig ut som det  og hvordan jeg har funnet ut at han holdt på med eksdama si. 

Vet også at hun måtte jobbe med seg sjøl etter det ble slutt. 

Hvor i landet holder du til? 

Sorry for at det ikke helt var svar på det du lurte på, men må nesten høre om det er deg. 

Anonymous poster hash: 8e06a...cb6
Skrevet

Er ikke tilfeldigvis han jeg prøver å komme meg ut av forholde med nå? Hørtes veldig ut som det og hvordan jeg har funnet ut at han holdt på med eksdama si.

Vet også at hun måtte jobbe med seg sjøl etter det ble slutt.

Hvor i landet holder du til?

Sorry for at det ikke helt var svar på det du lurte på, men må nesten høre om det er deg.

Vestlandet.

Skrevet

Da er det ikke deg, men desverre flere som er slik :/ 

Lykke til med deg sjøl!

Skrevet

Lykke til med deg sjøl!

Hadde jeg kunnet, så ville jeg advart damen. Men vet at hun nok ikke ville trodd meg og heller sett på meg som en sjalu stakkar:/ Får vel bare finne ut av det selv. Bare synd at det kan gå lang tid før sannheten kommer frem..

Lykke til du også. Pris livet og friheten som du var så nær ved å miste. Jeg vet alt om det.

Skrevet

Lykke til med deg sjøl!

Det fins dessverre mange av den sorten, jeg hadde også en slik. Sjarmør og tyrann ja... de ordene beskriver det meste.

Anonymous poster hash: 438bc...287

Skrevet

Jeg har klart å komme meg ut av et forhold hvor jeg er sikker på at mannen er psykopat. I allefall scorer han høyt på testene og når han nå fikk ny dame samme dag som jeg sa at han ikke kom til å få meg tilbake, så ble mistankene ytterligere forsterket. Han drev altså å terroriserte meg i ukesvis samtidig som han fanget en annen dame i nettet sitt. Jeg grøsser. Men føler meg så skadet at jeg må begynne å alvorlig jobbe med meg selv.

Noen som har tips om bøker innen dette emnet? Jeg tenker da spesielt på andre bøker enn Sjarmør-offer-tyrannboken. Den har jeg lest..

Gå på biblioteket. Det finnes blant annet ei bok som heter Ut av psykopatens grep.

Anonymous poster hash: 3f037...cbc

Skrevet

Ja, jeg tenkte at eksdama hans sikkert bare var sjalu når hun "kontakta han" som han fortalte. Har nå funnet ut at det er han som ringte henne osv..

Ja, jeg skal bli FRI igjen nå! Deilig! Alt virker lysere fremover!

Skrevet

Jeg har også vært i et sånt forhold, og det eneste som kunne hjelpe meg etter at jeg endelig fikk kastet galningen ut (med hjelp av politiet) det var psykolog, mange psykolog timer..

Håper du finner det du leter etter på nett, evt kanskje biblioteket har noe en kan låne (du får si du skal bruke bøkene til studier :)

Anonymous poster hash: 26a87...2b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...