Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Jeg hentet i bhg idag og mannen laget middag. Vi spiste og jeg dro tilbake på jobb og var borte til 19. Da hadde 3åringen sovet middag!!! Dvs en halvtime i senga fra 16.30-17 og da var d ikke nødvendig å legge så tidlig siden han kunne levere sent imorgen. MEN så drar han på besøk t faren sin og jeg etter nesten tolv timer jobb, må få stelt og få i 3åringwn kvelds og hun er enda ikke sovnet!!!!! Blir så irritert....... Anonymous poster hash: 9c5f6...fa0
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Ja, det var jo grusomt å få litt tid sammen med barnet før leggetid! Hvor mye arbeid er det egentlig å legge ett barn??? Anonymous poster hash: 08263...eae
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Ja, det var jo grusomt å få litt tid sammen med barnet før leggetid! Hvor mye arbeid er det egentlig å legge ett barn??? Anonymous poster hash: 08263...eae Det har jo ingenting med saken å gjøre. Far lar i latskap barnet sove middag slik at det blir umulig å legge til vanlig tid. Far stikker ut og overlater problemet til mor. Ser du virkelig ikke sakens kjerne her? HI, skjønner godt du blir irritert! Anonymous poster hash: 23387...1bb
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Hvis dette er noe som kun har skjedd denne ene gangen, så synes jeg ikke at dette er noe å bli så irritert for. Selv hadde jeg sagt pent at i fremtiden er det fint om barnet ikke sover middag så sent. Anonymous poster hash: 4a777...1dc
Nodisc Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Hvis dette er noe som kun har skjedd denne ene gangen, så synes jeg ikke at dette er noe å bli så irritert for. Selv hadde jeg sagt pent at i fremtiden er det fint om barnet ikke sover middag så sent. Anonymous poster hash: 4a777...1dc Regner med at han er rimelig klar over at ungen ikke skal sove middag så sent, derfor kan man bli irritert med god grunn. Og i tillegg overlate problemet med et barn som ikke vil sove til vanlig tid til en sliten mor som har vert på jobb i et halvt døgn! Eg syns det er dårlig gjort!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 Hvis dette er noe som kun har skjedd denne ene gangen, så synes jeg ikke at dette er noe å bli så irritert for. Selv hadde jeg sagt pent at i fremtiden er det fint om barnet ikke sover middag så sent. Anonymous poster hash: 4a777...1dc Det skal jo ikke være nødvendig å si, enhver idiot VET jo det! I allefall om idioten har barn... Anonymous poster hash: de7b6...8bc
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. februar 2014 #7 Skrevet 4. februar 2014 Jeg hadde blitt veldig irritert! Det går jo utover både barnet som ikke får sove til vanlig tid og kanskje da får en dårlig natt. I tillegg til mamma som allerede er sliten. Håper han ber om unnskyldning og ser i ettertid hvor tåpelig det var.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #8 Skrevet 4. februar 2014 Flirer. Sagt pent i fra. Right!!! Jeg hadde vel brøla at han ikke dro noe sted før småtten hadde lagt seg. Mannen har til gode å gjøre noe så idiotisk da. :-) Anonymous poster hash: 85bf8...56f
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #9 Skrevet 4. februar 2014 Her skjer det samme stadig vekk, jeg har gitt helt opp. Anonymous poster hash: 0755c...5e3
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #10 Skrevet 4. februar 2014 Ser den og jeg skulle også ha blitt veldig irritert!!! 😳 Anonymous poster hash: b4d4f...745
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå