Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Fint blir det, men ikke akkurat noen spreke og nyskapende valg.... Ligner foreløpig på noe som fines på 85% av interiørbloggene rundtomkring. Anonymous poster hash: 881ec...bed
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Enig i det, men den stilen passer virkelig til det gamle huset. Er heller ikke noen stor fan av den stilen. Anonymous poster hash: 5eee7...d18
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Irriterte meg over at huseier er samme dama som var på et annet interiørprogram for et par dager siden. Da skrøt hun voldsomt og viste frem stor samling av nordiske designermøbler og dyr kunst. Synes ikke hun trengte å få noe pusset opp gratis, for hun er rik. Anonymous poster hash: d8cad...18d
☆☆☆ Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Irriterte meg over at huseier er samme dama som var på et annet interiørprogram for et par dager siden. Da skrøt hun voldsomt og viste frem stor samling av nordiske designermøbler og dyr kunst. Synes ikke hun trengte å få noe pusset opp gratis, for hun er rik. Anonymous poster hash: d8cad...18d Deltakarane må betale materiale og møblar sjølv, tippar tv2 held seg unna om budsjettet er for lite til å få utfolde seg designmessig. Sjølv om det hadde vore interessant å sjå kva dei fekk til på lavbudsjett..
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 De får ikke alt gratis. Det er derfor det ofte er folk med store svære hus i fine omgivelser som er med på dette. De må betale materiale selv, men får nok en del som sponsing/reklame og sånn sett billigere. Og det dyreste som er håndverkere. Men det er jo ikke småtteri til materialer som blir brukt. Bare kvalitet hele veien Anonymous poster hash: 16d78...e4d
Stella&My+2 Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 Irriterte meg over at huseier er samme dama som var på et annet interiørprogram for et par dager siden. Da skrøt hun voldsomt og viste frem stor samling av nordiske designermøbler og dyr kunst. Synes ikke hun trengte å få noe pusset opp gratis, for hun er rik. Anonymous poster hash: d8cad...18d Det var ikke huseier, men innleid designer for dagens programmet som var på "Herlige Hjem" forrige uke;-)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #7 Skrevet 4. februar 2014 Lampen som ble valgt over sofabordet var alt annet enn stilig. Dessuten så ikke husmor så veldig fornøyd ut ved første øyekast. Lite entusiasme å spore initialt. Anonymous poster hash: e724e...c2d
Serepta Skrevet 4. februar 2014 #8 Skrevet 4. februar 2014 Enig i det at hun dama ikke så helt overbevist ut ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå