Gå til innhold

Krise :/ tror jeg er gravid igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 3 nydelig små. Etter siste barnet steriliserte mannen seg. Å nå tror jeg at jeg er gravid igjen! Tør ikke ta en test for orker ikke ta noen avgjørelser. Håper situasjonen bare forsvinner!

Noen som har vært i lignende situasjon?

Hva endte dere med å gjøre?

Anonymous poster hash: f1a0a...493

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? :(

Anonymous poster hash: f1a0a...493

Skrevet

det er det bare du som kan avgjøre. siste du bør gjøre er å skyve det fra deg hvis du ikke planlegger å beholde.. jeg for min del tenker at dersom det lille nurket har greid å komme seg til dere på tross av sterilisering, er det kanskje en mening i det...

Anonymous poster hash: f604d...a6b
Skrevet

Er det krise så må du forberede deg på abort. Hvis ikke må du forberede deg på et til familiemedlem

Vi kan ikke gi deg svar på om du er gravid eller ikke. Jeg har engang vært bombesikker på at jeg var gravid. Kjøpte test og akkurat i det jeg skulle teste kom mensen.

Anonymous poster hash: 41270...591

Skrevet

det er det bare du som kan avgjøre. siste du bør gjøre er å skyve det fra deg hvis du ikke planlegger å beholde.. jeg for min del tenker at dersom det lille nurket har greid å komme seg til dere på tross av sterilisering, er det kanskje en mening i det... Anonymous poster hash: f604d...a6b

enig i dette. Da er det meningen at dere skal ha et barn til :)

Anonymous poster hash: acba6...edb

Anonymous poster hash: acba6...edb

Skrevet

Kjenner ei som er i fortrengelsesfasen nå, 6 mnd på vei. Hun har ikke engang tatt test, men vært på ul da. Vil ikke snakke mye om det. Det vil jeg tro er drt dummeste du kan gjøre. For da vil virkeligheten komme hardt og brutalt. Ta en test, og start tankekverna!!

Og lykke til :)

Anonymous poster hash: 625ae...ada

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...