Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Jeg hadde veldig med flimmer på øynene tidligere. Ble litt varm også på et vis. Nå er jeg sliten i øynene (skal komme meg bort fra skjermen). Noen som vet hva det kan være? Anonymous poster hash: 10cf4...1c8
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Migrene? Anonymous poster hash: 1188a...ef5
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Jeg har vært så plaget med migrene, at jeg går daglig på betablokker. Jeg har ikke vondt i hodet. Men kjenner det godt i øynene. Anonymous poster hash: 10cf4...1c8
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Aura Anonymous poster hash: 47d6e...bc0
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Jeg har dette når jeg har migrene. Varer bare 10-30 min, men får voldsomt vondt i hodet etterpå. Har ikke opplevd det utenom migrene (som jeg heldigvis ikke har hatt på ett år!) Anonymous poster hash: 8d03c...b1e
Serepta Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 Har det som anonym over. Får alltid flimring og synsforstyrrelser i ca 20-30 in før det går over til migrene. Er helt av hengig av å ta en migrene tabelett før flimringen går over for å dempe hodepinen i etterkant. Det hender jeg kun får flimring, men det er sjelden.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #7 Skrevet 4. februar 2014 Jeg hadde det samme i begge mine graviditeter (men aldri ellers). Jeg fikk aldri svar på hva det var, gikk både til lege og optiker. Mest sannsynlig var det migrene med aura...bare uten vondt i hodet. Det skjer visstnok for noen. Anonymous poster hash: 7e6ac...484
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå