Gå til innhold

På tide å revurdere forholdet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde den snilleste mannen, en gang i tiden. Vi er godt voksne, over 40, og hadde bodd sammen i flere år før vi valgte å få barn sammen, begge har vi barn fra før.

Det siste året har vi stadig vært uenige om forskjellige ting. En diskusjon kan jeg ta og kan i og for seg være forfriskende, men han har nå begynt å hisse seg opp og kaller meg idiot, slask, dust og det som verre er. Jeg synes det er barnslig av en mann i 40 årene, og det koker inni meg og jeg har sagt hva jeg mener om det, og at jeg kommer til å gå om det fortsetter. I det siste har jeg ikke kommentert det, bare avslutter samtalen. Kjenner at dette plager meg veldig, og vil ikke dette mer. Kan han ikke behandle meg med respekt får det bare være.

Men så er det barna. De har aldri opplevd dette for det skjer når de er i bhg og skole. De er 3 og 6 år gamle. Vurderer å vente til minste er skolemoden.

Synspunkter ?

Anonymous poster hash: a3e7f...ea1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke akseptert å bli kalt noe som helst av mannen, men å gå fra hverandre av den grunn er nå litt drøyt. Hva med parterapi for å finne ut hvorfor verdens snilleste mann sluttet å være det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...