Gå til innhold

Er dette utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en venninne, der hun har oppdaget at samboeren hennes har hatt lange seksuelle chatter med ei annen på FB og mail.  Ikke bare prat, men også utveksling av nakenbilder og filmer (av seg selv runke etc)..

Han har skrevet om hvor deilig han syns f***a hennes er, og at han har lyst til å slikke den etc etc... Dette har pågått 3-4 mnd visstnok.

Hun har ikke konfrontert ham enda, hun var veldig fortvilet da hun betrodde meg dette, og var usikker på om dette var "nok" til at hun går fra ham? De har en datter på 1,5 år.

Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg hadde gjort, men jeg anbefalte henne å konfrontere ham først...

Hva syns du? Hvordan hadde du reagert hvis du hadde oppdaget dette om mannen din? Hadde du turt å stole på ham igjen? Han har jo ikke vært fysisk utro ( ikke som hun vet i hvert fall)...

Uff, jeg syns bare det er trist... Hvorfor gjør menn sånn?

Hadde ikke trodd det om ham, liksom - han er en rolig, beskjeden og stabil fyr, og en god far...

Noen innspill? Syns det er så vanskelig å råde henne til å kaste ham ut eller bli værende...

Har du noen liknende eksempler ( ikke fysisk utro), og hva skjedde der???

Anonymous poster hash: fb94a...1c5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet at hun lett gjenkjenner deg nå sant? Og gjerne ikke synes dette er så kult at du skriver om?

Anonymous poster hash: 384d4...5d8

Skrevet

Og så? Må da være lov å be om hjelp.

Hun er jo anonym.

Ja, han er utro. Hadde ikke stolt på han.

Anonymous poster hash: b2357...105
Skrevet

Jeg hadde foretrukket at han hadde hatt et ons fremfor at han i månedsvis har seksuell kontakt med en annen på den måten du beskriver han har hatt.

En slik mann hadde blitt en eks i det øyeblikket jeg fant ut av det. Utroskap over tid er verre enn en feil gjort i fylla!

Anonymous poster hash: 30f10...feb
Skrevet

Selvfølgelig er det utroskap. Og ja, jeg hadde hivd han ut.

Anonymous poster hash: 6ed56...9db
Skrevet

Ikke greit i det hele tatt!

Skrevet

Uff for en fyr. Hadde aldri stolt på han igjen. og jeg hadde bedt han om å pakke sakene sine! 

Anonymous poster hash: ef36c...278
Skrevet

HI

Nei, hun er i hvert fall ikke innpå her.. Hun er sjelden på nett, har ikke fb etc - det var mannens logg som sto oppe da hun skulle lukke igjen pcn hans ( tror jeg det var)

Skrevet

Ja det er utroskap. Om hun vil tilgi eller gå fra ham må hun nesten kjenne etter selv. Ja, det er absolutt "lov" å kaste ham ut, hun har god nok grunn, men HUN må bestemme om det er det hun vil.

Anonymous poster hash: 26dae...2b5
Skrevet

Dytt

Skrevet

Hva det nå enn er, så er det ikke noe jeg hadde godtatt.

Skrevet

Ja, for meg er dette utroskap. Og jeg hadde nok hivd han ut, og hadde han kommet krypene tilbake kan det være at jeg hadde tilgitt han, men det han kunne ikke flyttet inn med det samme, vi måtte gått i familieterapi først og funnet ut av ting. Kanskje hadde jeg ikke klart og tilgi han. Det vet man ikke før man har prøvd.

Nei, hun må selv føle på hva hun vil. Kanskje det er lurt og flytte litt hver for seg for at de begge skal finne ut hva det er de vil, og om hun klarer og tilgi. Kan være han vil ut av forholdet men tørr ikke, fordi han er en feig F....

Anonymous poster hash: 422a3...f8f
Skrevet

Først hadde knekt fingrene hans slik at han ikke kunne skirve på at tastatur eller runke seg en cm :P Så hadde jeg kastet syre i øynene slik at han ikke kunne se denne bløte fitta hennes noe mere, så hadde han blitt kastet ut naken i snøen!

Anonymous poster hash: 5564c...c09
Skrevet

Dette er utroskap av verste sort nesten. Huff stakkars dame

Anonymous poster hash: 103e9...5f6
Skrevet

:kvalm: ....sånn gjør man på slike "menn". Utro ja.

Anonymous poster hash: 9e644...339

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...