Gå til innhold

7 mill for dette!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Location, location, location....?

Skrevet

Ja location trekker jo uforskammet myyyyyyye opp, men man kan få mange flottere (og større)  leiligheter på Frogner en dette!

Anonymous poster hash: 83bc6...de2
Skrevet

Hvordan kan man i det hele tatt si at dette er 75m2? Takhøyden er jo så lav at en voksen mann knapt kan stå oppreist!

Anonymous poster hash: 86074...a5c
Skrevet

Bøyde hodet bare av å se på bildene.... og jeg er kun 157 cm høy. Huff.

Skrevet

Hvordan kan man i det hele tatt si at dette er 75m2? Takhøyden er jo så lav at en voksen mann knapt kan stå oppreist! Anonymous poster hash: 86074...a5c

Det står jo at gulvarealet er 108 m2 da... 75 er der takhøyden er stor nok (husker ikke hva grensen er).

Uansett en horribel pris...

Anonymous poster hash: 0cb19...187

Skrevet

Kjekt for skakke folk ;)

Anonymous poster hash: 28c0a...873
Skrevet

Ikke undervurder hva folk er villig til å betale for den rette adressen. Sykt? Ja i mine øyne.

Anonymous poster hash: 38d6d...2a1

Skrevet

Haha, skulle likt å sett min 2 meter mann der! :D:D Han hadde klikket etter noen få minutter! Heller bodd på havparten av areal enn 90 % av tiden på halv 8.

Anonymous poster hash: c9489...b49

Skrevet

Hjelp!! Folk som kjøper dette er sprø!

Takk og lov for huset mitt på 250m3 og 500 mål tomt (småbruk). Det fikk vi for halve prisen av det der. Og god stand er det også. Men greit nok, det ligger jo selvsagt ikke på Frogner ;)

Skrevet

Det var fint innvendig, men gud så upraktisk :o Glad jeg ikke bor i Oslo, da hadde jeg gått konkurs :P

Anonymous poster hash: 5cf23...aca
Skrevet

kjempe fin leilighet men liiiiten til prisen da.. 

Anonymous poster hash: 35d58...e6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...