Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #26 Skrevet 8. februar 2014 Nyt din selvsentrerte verden. Du skal bli mamma! Gratulerer i bøtter og spann. Det er absolutt ingen tvil, og du kan spare penger på å ikke kjøpe flere tester nå, men heller kjøpe smokker og bamser. Hehe. Takk. Vet ikke om jeg tør kjøpe noe på lenge. Redd for å ta gleden på forskudd. ;-) Anonymous poster hash: 1a102...b01
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #27 Skrevet 8. februar 2014 Er du virkelig i tvil om den??? Sterkere en koen av mine noen sinbe har vært. Anonymous poster hash: 832b7...f84
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #28 Skrevet 8. februar 2014 Er du virkelig i tvil om den??? Sterkere en koen av mine noen sinbe har vært. Anonymous poster hash: 832b7...f84 Nei ikke det siste bildet. Jeg startet denne tråden på tirsdag (første bildet) og da var den så svak så lurte på om den var ønsketenkning at jeg så to streker. Den jeg tok i dag la jeg ut i tilfelle noen lurte liksom. :-) Anonymous poster hash: 1a102...b01
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2014 #29 Skrevet 8. februar 2014 Er du virkelig i tvil om den??? Sterkere en koen av mine noen sinbe har vært.Anonymous poster hash: 832b7...f84 Nei ikke det siste bildet. Jeg startet denne tråden på tirsdag (første bildet) og da var den så svak så lurte på om den var ønsketenkning at jeg så to streker. Den jeg tok i dag la jeg ut i tilfelle noen lurte liksom. :-)Anonymous poster hash: 1a102...b01 Så bare første bilde jeg. Selv der finnes detvikke tvil. Anonymous poster hash: 832b7...f84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå