Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Men ikke fordi det er skummelt å jobbe, men jeg holder på og fullføre utdannelsen min etter mange år i dårlige forhold og livsituasjoner nå skal jeg søke lærlingjobber og har enormt grusomme vitnemål fra tidligere studier utenom det siste. Mye fravær, dårlige karrakterer. vet det samt holdning er det viktigeste arbeidsgiver vurderer ut i fra. Kan jeg forklare hvorfor jeg har så litd bak meg som ser poitivt ut fra skolen? Jeg har utrolig bra refferanser, m en de er gamle. Åh fyddikatta å nærvøs jeg er for og få et nei Anonymous poster hash: 27e1b...368
Bustetroll Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Forstod ikke helt.. Du skal søke lærlingjobb? Som hva da? Lærlingjobben vil da være å fullføre utdannelsen? Får du spørsmål om hvorfor, så må du jo kunne klare å begrunne de. Men uten å gå for dypt inn på ting. Si det kortfattet og enkelt, ikke vikle deg inn i lange historier om hvorfor, hvordan, osv.Har du gode referanser bruker du de!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Jeg har så mye fravær!!!! redd for og ikke få jobben på grunn av det. Eeeh jah.. utdannelsen er ferdig etter lærlingtid. Anonymous poster hash: 27e1b...368
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå