Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Hvor gamle var deres små da de førte ordene kom? Og når 'teller' det liksom? Vår lille har såvidt begynt å herme etter lydene når vi snakke om noe. Sier vi feks "pus" så gjentar han "usssss". Så han sier jo ikke ordet enda, men merker at han prøver. Når er det liksom et "godkjendt" ord?? Anonymous poster hash: 6b953...91a
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Min var 8 mnd når han begynte å si mamma. Lurer på når deres sa ja for første gang. Her går det kun i nei hele dagen Anonymous poster hash: 90593...cb8
mamma'n til 2 :) Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Min lille på 15mnd har sagt mamma og nei siden han var 9mnd. Nå nylig kom ordet "bø" (synger trollsangen med Olle Bolle), og takk takk (akk akk). Jenta mi, som nå er 2 1/2 har kunnet telle til 13 i 3-4mnd nå. Før den tid telte hun masse, men ikke i riktig rekkefølge. Hun skravlet som en foss da hun var på samme alder som minste, men ordene er tydelige først nå. Var nok bare jeg og pappaen som forstod henne frem til nå for et par mnd siden. Det er nok veldig indivituelt når de lærer seg forskjellige ting. Hvis jeg ikke husker helt feil, sa jenta mi ordet "ja" da hun var rundt 18mnd.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Andre ord en mamma og pappa kom ved 10 mnd. Anonymous poster hash: 3b40c...1c4
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Teller det når han sier mammammammamma? Og pappappappappa? I såtilfelle rundt 6 mnd;) Anonymous poster hash: e8974...6f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå