Gå til innhold

Lettere desperat... Så noen som ser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner inne kodebrikken til banken. Funnet sambo sin og min gamle, men ikke den nye. Lett alle de stedene den pleier å være og rundt, men finner den ikke.

Noen som vil prøve å hjelpe en svært desperat ei?

Anonymous poster hash: 8a5a9...97c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser den blandt noe rosa

Anonymous poster hash: 885af...add
Skrevet

Takk for svar, men, hehe, vi har liten jente så MYE er rosa.

Skrevet

Det jeg får opp er rød og bøtte. Tror du tolker det bedre enn meg, men rødfargen er matt i fargen ;)

Anonymous poster hash: 1bad6...1d7
Skrevet

Sjekket sko? :D
Min lille jente er flink til å putte ting i sko..

Skrevet

Fant nettopp den gamle ved noe rosa, så den stemte igrunn selv om det var feil minnebrikke.

Sko har hun ikke tilgang på, for vi lukker døren til gangen da hun har en tendens til å slikke på skoene.

Hmm matt rødt og bøtte.... Den var værre. Skader ikke å titte. Må få betalt den forbanna lisensen.

Skrevet

Er litt usikker på hva jeg egentlig får inn her akkurat, men jeg får inn luftig utsikt og høyde... Det er ikke som ved et vindu, det er mye mer "gjennomsiktig" enn det, så enten om det er mer glass en som ved et vanlig vindu, eller om det er ved en verandadør, hvor det også er mulig å se gjennom gulvet på verandaen, en veranda med mye glass og stål.

Om det er kodebrikken din jeg får inn beliggenheten til vet jeg faktisk ikke, men det er det jeg får inn akkurat nå, i alle fall.

Anonymous poster hash: 75b6b...165
Skrevet

Takk for hjelp! Jeg fant den!

Jeg begynte i feil ende av leiligheten, men fikk ryddet endel. Var vist en del rødt og matt her :)

Jeg fant den oppi et blankt sølv lysfat på spisebordet ved det store stuevinduet som ikke kan åpnes som er rett ved siden av verandadøra.

Lysfatet var nært en stor vin-kjøler/bolle med stett.det sto også nært en matt rød eske.

Lysfatet sto oppå en rød bok (litt blank) og lå under mange små poser med krystalljord.

For de av dere som ville sjekke hvorvidt det stemte for dere :)

Takk igjen. Nå skal det betales regninger etter middag.

Skrevet

Er litt usikker på hva jeg egentlig får inn her akkurat, men jeg får inn luftig utsikt og høyde... Det er ikke som ved et vindu, det er mye mer "gjennomsiktig" enn det, så enten om det er mer glass en som ved et vanlig vindu, eller om det er ved en verandadør, hvor det også er mulig å se gjennom gulvet på verandaen, en veranda med mye glass og stål.

Om det er kodebrikken din jeg får inn beliggenheten til vet jeg faktisk ikke, men det er det jeg får inn akkurat nå, i alle fall.

Takk for hjelp! Jeg fant den!

Jeg begynte i feil ende av leiligheten, men fikk ryddet endel. Var vist en del rødt og matt her :)

Jeg fant den oppi et blankt sølv lysfat på spisebordet ved det store stuevinduet som ikke kan åpnes som er rett ved siden av verandadøra.

Lysfatet var nært en stor vin-kjøler/bolle med stett.det sto også nært en matt rød eske.

Lysfatet sto oppå en rød bok (litt blank) og lå under mange små poser med krystalljord.

For de av dere som ville sjekke hvorvidt det stemte for dere :)

Takk igjen. Nå skal det betales regninger etter middag.

Åh, guri, så flott at du kom med denne tilbakemeldingen og forklaringen på hvor den var. Det forklarte nemlig så meget for min del. :)

Skrevet

Bare hyggelig :)

Ble veldig lettet da jeg fant den. Lette på alle logiske stedene og takket være dere lette jeg ulogisk og fant den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...