Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 Med det økende fokuset på bedre barnesikring, barn skal sitte bakovervendt lengst mulig osv reagerer jeg må den manglende sikkerheten på buss. Skal jeg besøke noen med buss i andre enden av kommunen er det jo bare å gå på bussen, med bæresjal eller vogn. Ingen form for sikring på bybussene her. Ikke for oss voksne heller, for den slags skyld. Hva tenker dere om dette? Anonymous poster hash: 1ea59...a5e
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Dette har jeg også reagert på. Anonymous poster hash: 2c5d9...0d8
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 Med eldste tok jeg mye buss og var oppriktig redd da bussen kjørte i 80 km/t på motorvei uten noe form for sikring. Tenkte aldri på dette før jeg fikk barn. Anonymous poster hash: f33d4...fd3
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Ja, det er VELDIG merkelig!! Og, noe som jeg har begynt å tenke mye på i det siste: Det er veldig rart at reiseoperatører ikke prioriterer dette mer i "syden" også.. Der sitter man jo bare med barna på fanget i busser o.l.... Burde blitt mer fokus på dette!! Anonymous poster hash: 49d29...c26
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 Her har de belter i bussene og spesielt i skolebussene. De har også vognbelte man tar rundt vogna. Anonymous poster hash: 2bcd6...8cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå