Gå til innhold

Velkommen til Forum pluss


elin

Anbefalte innlegg

Spørsmål:

Hvis jeg velger 1-års abonement, er det kun ut 2014, eller faktisk et helt år (altså til 17.10.2015 hvis jeg melder meg inn i dag)? Og hva skjer når abonementet går ut? Må jeg da bestille på nytt, eller er det et abonement som minst varer i 1 år, og så løper til det sies opp, og hvor lang er i såfall oppsigelsestiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørsmål:

Hvis jeg velger 1-års abonement, er det kun ut 2014, eller faktisk et helt år (altså til 17.10.2015 hvis jeg melder meg inn i dag)? Og hva skjer når abonementet går ut? Må jeg da bestille på nytt, eller er det et abonement som minst varer i 1 år, og så løper til det sies opp, og hvor lang er i såfall oppsigelsestiden?

Hei,

Jeg vil bare informere om at spørsmålet ditt er videresendt til forumansvarlig, jeg vet dessverre for lite om hvordan abonnement og betalingen av dette fungerer.

Forhåpentligvis får du raskt svar på spørsmålet ditt.

 

Kira

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Mari

Hei

Beklager at det har tatt litt tid å få svar på dette!

 

Et abonnement varer i et år fra den datoen du tegner det. (Så det vil løpe til 23. oktober 2015 hvis du tegner det i dag). Det fornyes automatisk om et år. Du kan si opp når som helst (du kan for eksempel gå inn samme dag og si at du kun ønsker et år), men du må huske på å si opp før det blir fornyet.

 

Håper dette ga deg svar på det du lurte på!

Hanne Mari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Beklager at det har tatt litt tid å få svar på dette!

 

Et abonnement varer i et år fra den datoen du tegner det. (Så det vil løpe til 23. oktober 2015 hvis du tegner det i dag). Det fornyes automatisk om et år. Du kan si opp når som helst (du kan for eksempel gå inn samme dag og si at du kun ønsker et år), men du må huske på å si opp før det blir fornyet.

 

Håper dette ga deg svar på det du lurte på!

 

Hanne Mari, forumansvarlig

Takk, det gav meg svar på det jeg lurte på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...