Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #1 Skrevet 4. februar 2014 ... hvor lang tid brukte dere på å komme dere igjen? Jeg har vært syk lenge nå, det begynte med forkjølelse, gikk over i bronkitt og så lungebetennelse. Fikk antibiotika i går, og er feberfri nå, men føler meg helt slått ut ennå! Har hatt feber av og på i nesten to uker, da... Kanskje jeg som er utålmodig? Har fire barn (hvorav en baby og hjemme), så jeg kan ikke ligge i senga heller. Anonymous poster hash: 927d8...92e
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #2 Skrevet 4. februar 2014 Jeg tror det tok 3-4 dager før jeg kjente merkbar forandring til det bedre. Dette handlet nok om at jeg også blir veldig utslått av antibiotikakuren alene. Ekstremt trøtt. Anonymous poster hash: 90162...f1f
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #3 Skrevet 4. februar 2014 To uker tror jeg - til sammen husker ikke helt jeg Anonymous poster hash: 98502...826
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #4 Skrevet 4. februar 2014 Første gangen jeg hadde det var sykdommen vekk etter en uke, men tungpustet og lettere utmattet var jeg i 3-4 uker etterpå. Jeg var i midten av 20-årene den gangen... Andre gangen jeg fikk det var i midten av 30-årene, da endte det med innleggelse på sykehus, intravenøs antibiotika, pustehjelp og intravenøs næring. Den runden ble jeg aldri frisk fra, fikk konstanter ME etter 2 år med utmattelse etter den infeksjonen. Nå er det 5 år siden og jeg er fremdeles ikke frisk. Anonymous poster hash: 8aecc...f66
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2014 #5 Skrevet 4. februar 2014 For meg gikk det over 6 mnd før vi fant ut hva som feilte meg (atypisk lungebetennelse). Da jeg fikk riktig antibiotika følte jeg meg OK igjen etter en liten uke, men det tok sikkert en mnd før jeg var i skikklig for igjen. Anonymous poster hash: ec8eb...863
Julie (: Skrevet 4. februar 2014 #6 Skrevet 4. februar 2014 Noen dager etter jeg har fått antibiotika har det begynt å hjelpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå